برابر مافیای تست و کنکور عقب نخواهیم نشست

کاشان فردا ــ معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: برابر مافیای کنکور و موسسه‌های وابسته فعال در حوزه آموزش و پرورش عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، «رضوان حکیم‌زاده» پنج‌شنبه ۲۳ شهریورماه در جمع مدیران و آموزگاران آموزش ابتدایی آران و بیدگل افزود: مافیای کنکور و موسسه‌های وابسته درآمدهای نجومی در کنار آموزش و پرورش به‌دست می‌آورند که صدا و سیما هم باید در این راه نقش پررنگ‌تری ایفا و به وزارت‌خانه کمک کند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: اولویت سند تحول بنیادین حوزه آموزش ابتدایی است و در این زمینه باید تلاش‌ها جهت بالا بردن سطح آموزش و پرورش در مناطق روستایی و محروم باشد تا به عدالت آموزشی نزدیک‌تر شویم.

وی تاکید کرد: نباید آموزگاران باتجربه و توان‌مند تنها در اختیار بالای شهرها قرار بگیرند و کلاس‌های مناطق محروم با معلم سربازها یا خرید خدمات پر شود.

«محمد معدندار»، مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل هم در این برنامه در سخنانی گفت: امسال تخصصی‌شدن آموزگاران پایه‌های اول در این شهرستان اجرا شد و نیمی از مدرسه‌های تازه‌ساز هم در اختیار دوره ابتدایی قرار گرفت.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش برای شرکت در گردهمایی مدیران، معاونان و آموزگاران مدرسه‌های ابتدایی کاشان و آران و بیدگل به این شهرستان‌ها سفر کرده‌بود.

18 هزار نفر از جمعیت 103 هزار نفری آران و بیدگل را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.