اسکیت‌بازان کاشان بر سکوی دوم مسابقات بین‌المللی

تیم اسکیت کاشان اعزامی به مسابقات مارشال‌کاپ کرجکاشان فردا ـ دبیر هیئت اسکیت کاشان، از کسب ۳ مدال برنز در مسابقات بین‌المللی اسکیت مارشال‌کاپ که در استان البرز برگزار شد، توسط تیم کاشان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کاشان، «هادی شفافی» گفت: تیم ۱۶ نفره اسکیت کاشان که به این مسابقات اعزام شده بود، با کسب سه مقام نایب‌قهرمانی به کاشان بازگشت.

شفافی افزود: در این مسابقات که از ۱۵ الی ۱۷ آذر‌ماه در استان البرز با حضور بیش از ۲۷۰ ورزش‌کار از هفت کشور برگزار شد. «دانیال نوری» در دو رشته بتل و بتل‌کلاسیک در بخش زیر ۱۶ سال و «زهرا کتابچی» در رشته بتل بالای ۱۶ سال دختران، موفق شدند گردن‌آویز نقره این مسابقات را از آن خود کنند.

تیم کاشان به سرپرستی هادی شفافی و مربی‌گری سید محسن بخشی در این مسابقات که چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی اسکیت مارشال کاپ دستجات آزاد به صورت انفرادی با حضور کشورهای هلند، فرانسه، افغانستان، نروژ، اسپانیا، روسیه، و ایران در دو بخش آقایان و خانم‌ها بود، حضور داشت.

اعضای تیم کاشان که در قالب تیم استان اصفهان در این مسابقات شرکت داشتند: زهرا تاج‌امینی، عارفه طرفدار، زهره کتابچی، مهسا طالبی، فائزه گلی، سوگند رودخانه، شکوفه غلامی، فاطمه میرفتاحی، مهسا رسمی، دانیال نوری، امیر تحقیقی، سید محسن بخشیان، سید مرتضی بخشیان، ماهان دزفولی، محمدجواد طالبی و متین مهیایی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.