سالن ورزشی شهدای برزک به بهره‌برداری رسید

امیررضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانانکاشان فردا ـ نخستین و بزرگ‌ترین سالن ورزشی شهر برزک با حضور معاون وزیر ورزش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تسنیم، امیررضا خادم عصرجمعه ۱۹ بهمن‌ماه در حاشیه بهره‌برداری از سالن ورزشی شهدای برزک کاشان، با بیان اینکه بودجه وزارت ورزش در سال آینده رشد خوبی داشته است، اظهار داشت: در مجموع با تحقق تخصیص‌ها روند خوبی را در پیش داریم و نماینده مردم کاشان نیز در کمیسیون تلفیق به وزارت ورزش توجه ویژه‌ای داشتند.

وی با بیان اینکه در کشور 4 هزار پروژه نیمه‌تمام داریم، افزود: 12 هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام نیاز است که تامین آن از عهده دولت خارج است و بر همین اساس در تلاش هستیم تا بخش خصوصی به این حوزه ورود پیدا کنند.

خادم تصریح کرد: خوشبختانه کاشان خیران خوبی در حوزه ورزش دارد و سعی شده تا این الگو را در سطح کشور معرفی و نهادینه کنیم تا بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام را به بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کاشان، سالن ورزشی شهدای برزک در مساحتی به ابعاد ۲۶* ۴۸ متر در محل بلوار ورودی شهر ساخته شده و تاکنون بیش از بر 670 میلیون تومان اعتبار برای آن هزینه شده، که از محل اعتبارات استانی تامین گردیده است.

سالن ورزشی شهدای برزک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.