توسعه کسب‌وکارهای روستایی در کاشان در دستور کار است

عباسعلی قپانی‌پورکاشان فردا – معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان گفت: توسعه کسب و کارهای روستایی با اعطای وام‌های کم‌بهره از سیاست‌های پیش روی فرمانداری کاشان در راستای ماندگاری مردم در روستاها و عدم مهاجرت است.

به گزارش مهر، عباسعلی قپانی‌پور بعد‌از‌ظهر جمعه ۱۹ بهمن‌ماه  ضمن اشاره به سیاست دولت در تثبیت جمعیت روستایی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های دولت در تثبیت جمعیت روستایی ایجاد واحدهای کارگاهی متناسب با ظرفیت روستا به جهت فرآوری محصولات کشاورزی است که اعتبارات و تسهیلات خوبی در این زمینه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این‌که تولید اشتغال و تقویت اقتصاد روستایی از دیگر اهداف ایجاد کارگاه‌ها در روستا است افزود: کارآفرینی از دیگر اهداف این کارگاه‌ها است که موجب تشویق روستاییان در ماندگاری می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان با بیان این‌که کاشان در حوزه خیران زبانزد خاص و عام است، ابراز داشت: خوشبختانه خیران در حوزه‌های مختلف عمرانی ورود پیدا کردند و امید است با ورود خیرین به توسعه اشتغال روستایی و استفاده از ظرفیت‌ها و منابع انسانی هر روستا گام‌های موثری برای اشتغال، تولید و کارآفرینی برداشته شود.
اشتغال روستایی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.