شهر زیرزمینی نوش‌آباد در نمایشگاه بین‎المللی گردشگری تهران

مدیر مجموعه باستانی شهر زیرزمینی نوش‌آباد کاشان فردا – مدیر مجموعه باستانی شهر زیرزمینی نوش‌آباد گفت: حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین‎المللی گردشگری تهران، فرصتی طلایی برای معرفی فرهنگ، ظرفیت‎ها و جاذبه‎های گردشگری نقاط مختلف ایران است.

علی طاهری در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: در فرصت پیش آمده، تلاش خواهیم کرد تا توان‌مندی‌های گردشگری نوش آباد به ویژه مجموعه باستانی شهر زیرزمینی را به عنوان بزرگ‌ترین معماری دستکند جهان به متولیان گردشگری داخلی و خارجی در نمايشگاه تهران معرفی کنیم.

وی افزود: نمایشگاه امسال با شعار «گردشگری و تحول دیجیتال» برگزار خواهد شد و برنامه‌ریزی‌های ما نیز بر این است که با نمایش ویدئو‎های ویژه، پخش فیلم‎ و عکس‎ از جاذبه‎های مختلف نوش‌آباد بخشی از ظرفیت ‌های گردشگری این خطه تاریخی را به نمایش بگذاریم که کمتر به آن پرداخته شده است.

طاهری اعلام کرد: نمایش آثار کشف شده در حفاری‌های شهر زیرزمینی، پخش فیلم از آیین‌های سنتی این شهر و پذیرایی با قهوه انوشه که در فهرست میراث ناملموس ثبت شده است، همراه با نان عباسعلی از جمله برنامه‌های حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین‎المللی گردشگری تهران است.

مدیر مجموعه باستانی شهر زیرزمینی نوش‌آباد گفت: گردشگری یک صنعت بین‌‎بخشی است که باعث رونق و شکوفایی همه ابعاد توسعه پایدار جامعه می‌شود بنابراین برای توسعه شهرهای کوچکی مثل نوش‌آباد باید در این بخش سرمایه‌گذاری کرد و شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی را باید به عنوان فرصتی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری بدانيم.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با شعار گردشگری و تحول دیجیتال با حضور ۶۶۰ شرکت ایرانی و ۵۷ شرکت خارجی از ۱۲ کشور از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‎ماه ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران برپا خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.