اطراف بقعه ملامحسن فیض پیاده‌راه می‌شود

سید محمدرضا متشکرهکاشان فردا – مدیر شهرداری منطقه سه کاشان از پیاده‌راه شدن معبر اصلی و یک کیلومتری خیابان شهید صنعتکار تا میدان حسن‌آباد با هدف ایجاد مسیر گردشگری اطراف بقعه تاریخی ملامحسن فیض کاشانی با اعتبار کلی 500 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش کاشان آنلاین، سید محمدرضا متشکره با بیان این مطلب افزود: با آزادسازی دو پلاک دیگر و انجام آسفالت و جدول‌کاری تا سال نو، این محور به پیاده‌راه تبدیل می‌شود و زین پس با اتمام عبور و مرور خودروها، شاهد مسیری با جلوه خاص و با هدف ارزشمداری این بخش تاریخی از شهر خواهیم بود.

وی همچنین درباره آزادسازی‌های صورت گرفته در خیابان سلمان و تسهیل عبور و مرور در این محور نیز گفت: در فاز یک آزادسازی‌ها، تاکنون پنج پلاک با اعتبار نزدیک به 4 میلیارد تومان آزادسازی  و با آزادسازی یک پلاک دیگر، فاز یک به پایان می‌رسد و فاز دو نیز که با هفت پلاک تا رأس خیابان سلمان- منتهی به خیابان امیرکبیر- ادامه دارد نیز با اعتبار نزدیک به 4 میلیارد تومان در آینده نزدیک کار آزادسازی آن آغاز خواهد شد.

مدیر شهرداری منطقه سه کاشان با بیان این که آزادسازی سمت مسکونی دیگر خیابان سلمان علی‌رغم مشکلات مبتلابه خود با حدود هفت پلاک در دستور کار قرار دارد یادآور شد: هزینه این آزادسازی‌ها از محل اعتبارات تخصیص یافته برای سال 97 با نظر معتمدین و سرمایه‌های اجتماعی محلات و نواحی شهر در نظر گرفته شده است.

به گفته‌ی وی آغاز احداث پل در انتهای خیابان ملاحبیب‌الله شریف درب اصفهان با عرض 15 و طول 21 متر با هزینه 800 میلیون تومان، بهره‌برداری از ساختمان شهرداری منطقه سه با اعتبار سه میلیارد و 200 میلیون تومان در حوالی اردیبهشت‌ماه سال آینده و ادامه ساخت پروژه خانه فرهنگ در کوچه حسین‌پور با متراژ 500 متر در دو طبقه از جمله دیگر فعالیت‌های شهرداری منطقه 3 خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.