آماده‌باش ۲۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ منطقه کاشان در نوروز

دکتر حسین ریاحی رئیس مرکز مدیریت حوادث و مراقبت‌هاکاشان فردا – رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی منطقه کاشان، از آماده‌باش ۱۳ پایگاه جاده‌ای و ۷ پایگاه شهری در کاشان و آران و بیدگل همزمان با اجرای طرح سلامت نوروزی از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۷ پانزدهم فروردین‌ماه ۹۸ خبرداد.

دکتر حسین ریاحی، به باشگاه خبرنگاران گفت: شهرستان کاشان دارای پنج پایگاه شهری و ۱۰ پایگاه جاده‌ای و آران و بیدگل دارای دو پایگاه شهری و سه پایگاه جاده‌ای است.

ریاحی با اشاره به این‌که ۴۰ دستگاه آمبولانس فعال نیز علاوه بر ۲ دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در این ایام مستقر است افزود: آمبولانس‌های جاده‌ای صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ کنار جاده‌ها مستقر هستند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، یادآور شد: مرکز پایش و مراقبت‌های بالینی هدایت بیماران داخل و خارج دانشگاهی و مرکز ارتباطات ۱۱۵ هدایت ماموریت‌های جاده‌ای را در این ایام به عهده دارند.

ریاحی، با بیان این‌که مرکز فرماندهی عملیات بحران در ساختمان مرکزی فوریت‌های پزشکی کاشان مستقر است، افزود: هدایت عملیات در مواقع بحرانی از مهم‌ترین فعالیت این مرکز است.

وی، پوشش منطقه کویری گردشگری مرنجاب به صورت ۱۲ ساعته از ۸ صبح تا ۸ شب و با انعقاد تفاهم‌نامه استفاده از آمبولانس هوایی اورژانس قم را از اقدامات ویژه امسال عنوان کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.