دورهمی فوتبالیِ انسانیت و مهربانی؛ ایمان برد، امید نباخت

کاشان فردا – دیدار دوستانه دو تیم نونهال ایمان و امید، به سود کودکان کار و نیازمند، با شعار ( فوتبال برای زندگی) صبح جمعه ۲۴ اسفندماه در زمین چمن مصنوعی پارک مدنی با نتیجه سه بر یک به سود زردپوشان ایمان پایان یافت.

به گزارش کاشان آنلاین در این دیدار که با حضور پرشور جمعی از پیش‌کسوتان دهه‌های 60 و 70 (نعمت‌اللهی، رهبری، رهبرنژاد، چراغی و …) و شماری از چهره‌های شناخته‌شده ورزش کاشان همچون محتشمیان، رنجبر، خادم‌الحسینی، باغبان و … و همچنین میرمصطفی شجاعی (ملی‌پوش اسبق والیبال ایران در اوایل دهه 70) و با گرامی‌داشت خاطره پیش‌کسوت و مربی بااخلاق فوتبال کاشان مرحوم اسماعیل صحرایی همراه بود، در نیمه اول دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند.

در نیمه دوم این دیدار خیرخواهانه که به همت مدرسه فوتبال کیان (پیش‌کسوتان دهه 70 فوتبال کاشان) و مشارکت شهرداری ترتیب یافته بود، نونهالان ایمان، دو گل دیگر به ثمر رساندند تا در نهایت تلاش زردپوشانِ ایمان و سفیدپوشانِ امید، سه بر یک به سود زردها خاتمه یابد.

پیش از آغاز این دیدار، میرمصطفی شجاعی در سخنان کوتاهی با تجلیل از اقدام نیک و پسندیده برگزارکنندگان این دیدار خیرخواهانه، حضور و مشارکت در این‌گونه فعالیت‌های انسانی که گل لبخند را بر لبان جسم‌های کوچک اما دارای قلوبی ساده، بزرگ و مهربان، حک می‌کند را از زیبایی‌ها و جاودانه‌های عرصه ورزش دانست.

نونهالان امید: سجاد قنبری، محمدمهدی محسنی، اشکان دیمکار، علی قنایی‌مقدم، امیرعباس زیارتی، محمد زراعی، مهران نصیرزاده، سهیل نهادی، مجتبی مرصع‌ساز، محمدصادق مرصع‌ساز، فرنود سعیدیان، مربی: هادی کامران

نونهالان ایمان: محمد یگانه، امید احمدی، علیرضا علیزاده، امیرعباس معبودی‌فر، ابوالفضل حاجیان، علی احمدیان، علی شیرخدایی، امیرسجاد سیاح، امیرعلی سیاح، مربی:یاسر صباغ

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.