مردم شاد و سرزنده زیست اجتماعی بهتری دارند

كءشان شهردارکاشان فردا _ شهردار کاشان گفت: آیین سروش نوروزی در حقیقت به استقبال رفتن فصل زایش و پویایی و موسم زیبایی و شورانگیزی است.

به گزارش کاشان آنلاین؛ سعید ابریشمی‌راد که در جمع شماری از شهروندان و در میدان فرهنگ و هنر کمال‌الملک سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز مردم فهم جامع‌ و دقیق‌تری نسبت به خدمات شهرداری پیدا کرده‌اند و نسبت به بعد اجتماعی خدمات مدیریت شهری نظیر رفاه عمومی آگاهی بیشتری یافته‌اند.

وی با بیان این‌که وظیفه اصلی مدیریت شهری توجه ویژه به کیفیت زندگی مردم است یادآور شد: سال‌ها پیش خیلی از این امکانات امروز وجود نداشت، اما وقتی یاد گذشته می‌کنیم حسرت می‌خوریم چون دلیلش کیفیت و حس خوبی است که در جامعه جاری بوده. بنابراین بهترین کاری که اکنون می‌توان انجام داد این است که همین حس خوب را به زندگی مردم امروز برگردانیم.

شهردار کاشان با تأکید بر این‌که باید همواره روحیه مثبت‌اندیشی و امید را به مردم منتقل کنیم تصریح کرد: قطعا مردم شاد و سرزنده، رفتار و نحوه زیست اجتماعی بهتری خواهند داشت.

ابریشمی‌راد با یادآوری جشن‌ها و آیین‌های متعدد مردم ایران‌زمین در تمام روزها و ماه‌های سال متذکر شد: مدیریت شهری سعی می‌کند این آیین‌های کهن را به شما مردم منتقل کند تا با هم برای حفظ سنت‌ها و داشتن جامعه‌ای پویا، شاد و سرزنده تلاش کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.