استقرار آتش‌نشانان سیار در نقاط مختلف شهر

کاشان فردا – مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از استقرار گروه سیار آتش‌نشانان این شهر در ایام نوروز ۹۸ خبر داد.

محمدمسعود چایچی گفت: کارکنان عملیاتی این سازمان در روزهای تعطیل نوروزی آماده‌باش هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی در نخستین فرصت به یاری هموطنان و مسافران نوروزی بشتابند.

چایچی افزود: این سازمان از تاریخ ۲۸ اسفند ۹۷ تا ۱۸ فروردین‌‌ماه امسال با اجرای طرح استقبال ایمن از بهار، اقدامات مختلفی از جمله استقرار گروه های موتوری و خودرویی به‌صورت شبانه‌روزی در محدوده اسکان مسافرین نوروزی، پارک‌ها، حسینیه‌ها، سالن‌های ورزشی و محل پارک خودروهای اطراف باغ فین و خانه‌های تاریخی در راستای تامین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی انجام داده است.

وی خاطرنشان ساخت: بازدید و گشت ویژه کارشناسان سازمان آتش‌نشانی از کلیه محل‌های اسکان مسافران نوروزی با بررسی نحوه ایمنی و رعایت محل نصب ایمن چادرهای مسافرتی، تجهیزات مسافران و نیز ایمنی محل، و ارائه موارد ایمنی مربوط به پیشگیری از بروز خطرات احتمالی از دیگر اقدامات در حال انجام است.

مدیرعامل آتش‌نشانی، شناسایی، بررسی و کارشناسی ایمنی مکان‌های تجمع مسافران نوروزی در سطح شهر از جمله مراکز مذهبی، تاریخی، پارک‌ها، مراکز تجاری، مدارس، موزه، خواب‌گاه‌های دانشجویی، شهربازی، هتل‌ها و همچنین پیش‌بینی اقدامات ویژه در این مراکز برای پیش‌گیری و مقابله با حوادث احتمالی، آتش‌سوزی، انفجار و تامین تجهیزات ایمنی این مراکز را از تهمیدات این سازمان در ایام نوروز بیان کرد

چایچی تصریح کرد: نیروهای این سازمان در روز طبیعت (۱۳ فروردین) نیز، از ساعات اولیه صبح تا ساعات پایانی شب و عادی‌شدن تردد در مسیرها و خلوت‌شدن اماکن پر تردد تامین ایمنی شهروندان را به صورت همه‌جانبه تامین می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.