خبرنگاری حرفه‌ای بسیار حساس است

نشست خبری فرماندار کاشان با اصحاب رسانهکاشان فردا – فرماندار کاشان در نخستین نشست خبری سال ۹۸ ضمن انجام دیدار نوروزی با اصحاب رسانه برنامه‌های سال پیش‌رو را بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، علی‌اکبر مرتضایی در این نشست که پیش‌ازظهر یک‌شنبه ۱۱ فرودین در فرمانداری کاشان برگزار شد تاکید کرد: خبرنگاری حرفه‌ای بسیار حساس است که باید با سرعت، دقت و صحت همراه باشد و انتظار می‌رود که فعالان این عرصه بدون جانب‌داری و با پرهیز از جناح‌بندی، خبرها را بدون کم و کاست با رعایت امانت‌داری برای مخاطبان منتشر کنند.

مرتضایی افزود: خبرنگار باید قدرت تحلیل داشته و بتواند واقعیت‌ها را برای افکار عمومی تبیین کند، اما دخل و تصرف در خبر می‌تواند پیامدهای منفی در پی داشته باشد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی ضمن تاکید بر کاهش فاصله خبرنگاران و اصحاب رسانه با مدیران دستگاه‌های اجرایی، از برگزاری ماهانه نشست خبری با حضور برنامه‌ریزی‌شده مدیران دستگاه‌ها در سال جاری خبر داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند ضمن اعلام عملکرد دستگاه که کارنامه دولت تدبیر و امید است، در مسیر شفاف‌سازی عملکرد به خبرنگاران پاسخ‌گو باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.