منطقه کاشان تامین ۲۰ هزار متر فرش سیل‌زدگان را تقبل کرد

حسن اسماعیلی فرماندار کاشان و عبدالنبی نمازی امام جمعه کاشان
عکس از رسا

کاشان فردا – رئیس کمیته امداد امام (ره) آران و بیدگل گفت: با همکاری شهرهای کاشان و آران و بیدگل، بیش از ۲۰ هزار مترمربع فرش برای مناطق سیل زده جمع‌آوری و ارسال خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، در مراسمی که شام‌گاه شنبه با حضور امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در کاشان، فرمانداران کاشان و آران و بیدگل، در دفتر امام‌جمعه کاشان برگزار شد حسن اسماعیلی– رئیس کمیته امداد امام (ره) آران و بیدگل به نمایندگی از امام‌جمعه کاشان و مسئولان دو شهرستان مسئول پیگیری تأمین بیش از ۲۰ هزار مترمربع فرش برای ارسال به مناطق سیل‌زده شد.

اسماعیلی به فعالیت کمیته امداد در طول روزهای پس از سیل پرداخت و اظهارکرد: در روزهای اولیه سیل با کمک مردم و خیران شهرستان بیش از ۱۳۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به مناطق سیل‌زده خوزستان و لرستان ارسال کردیم که شامل ۱۲ میلیون تومان کمک نقدی مردم و خیران آران و بیدگل و حدود ۱۲۰ میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی از قبیل لباس، وسایل منزل، پتو و مواد غذایی بوده است.

وی ادامه داد: در این حوادث از طرف مردم و خیران کاشان بیش از ۱۲۰ میلیون تومان و شهر راوند بیش از ۲۵ میلیون تومان به مردم سیل‌زده کمک شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.