تفویض اختیار به تمام ادارات شهرستان‌ها داده شود

حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامیکاشان فردا – یک نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به طرح استان اصفهان شمالی گفت: از استاندار درخواست می‌کنم که با گسترش دولت الکترونیک، اصفهان به عنوان یکی از استان‌های کم تردد در سال ۹۸ ثبت شود و تفویض اختیار به تمام ادارات شهرستان‌ها داده شود تا برای اخذ مجوز افراد مجبور به تردد به مرکز استان نباشند.

حیدرعلی عابدی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به انتقادات و درخواست‌های نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل برای کم‌شدن مشکلات اداری در این منطقه اعلام کرد: با توجه به این‌که نماینده محترم منطقه معتقدند اختیار لازم در شهرستان وجود ندارد و این عامل مهمی در تردد مردم به مرکز استان است و راه‌حل، تشکیل استان مجزاست، در این رابطه معتقدم باید راه‌حل اساسی دیگری انتخاب نمود.

وی تصریح کرد: یک نامه از طریق مجمع نمایندگان استان اصفهان تهیه و با اعلام برنامه زمان‌بندی شده به استاندار خواهیم داد تا مردم کاشان به خواسته‌های خود برسند.

بیشتر بخوانیم:
+ مجلس به طرح استان اصفهان شمالی رای نمی‌دهد

نماینده مردم اصفهان در مجلس در مورد طرح استان اصفهان شمالی گفت: منکر مشکلات نیستم ولی این راه‌حل را قبول ندارم. باید این حرکت را به فال نیک گرفت و با حسن برخورد از استاندار اصفهان بخواهم که هرچه سریعتر دولت الکترونیک در اصفهان را توسعه دهد و با بررسی و مطالعه دقیق حداکثر تفویض اختیار به تمام ادارات شهرستان‌ها داده شود.

عابدی تاکید کرد: استاندار محترم باید مشکل اداری را به گونه‌ای حل کند که ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس که از نمایندگان همراه و فرهیخته است، به اندازه‌ای احساس راحتی کنند که این طرح خود را پس بگیرند. حتی اگر لازم است مجمع نمایندگان یک برنامه زمان‌بندی شده به استاندار بدهند تا مردم کاشان به خواسته‌های خود برسند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.