تاریخ‌سازی بوکسور زن ایرانی با اصالت کاشانی

صدف خادم بوکسور ایرانی با اصالت کاشانیکاشان فردا – صدف خادم بوکسور ایرانی که با نام ایران و به صورت مستقل در مسابقات فرانسه شرکت کرده موفق ش حریف فرانسوی خود را در سه راند شکست دهد تا گام بلندی برای المپیک بردارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این نخستین‌بار است که یک بوکسور زن ایرانی در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کند و برنده می‌شود.

صدف خادم متولد سال ۷۳ در صفحه اینستاگرامش خود را این‌گونه معرفی می‌کند: «درست است که هم خودم و والدینم در کلان شهری مثل تهران متولد و بزرگ شده‌ایم اما از همان کودکی با روستای پدری‌ام که در توابع کاشان است خو گرفته‌ام … این شهر بزرگ و پرزرق و برق نمی‌تواند بوی خالص روستا را از من بگیرد … من یک دهاتیم و به دهاتی‌بودنم‌ افتخار می‌کنم.»

صدف خادم Sadaf Khadem در مورد خود به روز باکس گفته‌است: من متولد ٣ بهمن‌ماه ١٣٧٣ در تهران هستم و کارشناسی مهندسی ورزش می‌خوانم.

ورزش را با شنا آغاز کردم. تا ١۵ سالگی بسکتبال بازی می‌کردم ولی مصدوم شدم. ۶ ماه پایم در گچ بود و خیلی از این ورزش زده شدم. به همین دلیل پیگیر ورزش نشدم، درس خواندن را جایگزین ورزش کردم و به همین دلیل وزنم بالا رفت تا جایی که به خودم آمدم و دیدم ١٠٧ کیلوگرم شده‌ام.‌ سال ٩٢ تصمیم گرفتم دوباره دنبال ورزش بروم و بوکس را آغاز کردم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.