اقدامات جزیره‌یی، مانع توسعه امروز شهرستان است

مرتضایی، خادمی، اعتمادکاشان فردا – فرماندار کاشان گفت: متأسفانه به‌رغم تلاش‌هایی که برخی مدیران برای توسعه شهرستان صورت می‌دهند، جزیره‌یی عمل‌کردن برخی دیگر از مدیران در مقابل شتاب توسعه، مانع ایجاد می‌کند.

به گزارش کاشان آنلاین، علی‌اکبر مرتضایی صبح سه‌شنبه در جریان بازدیدی صمیمانه از دفتر جمعیت کویر سبز کاشان به مناسبت روز هوای پاک افزود: رخی اعمال سلیقه‌ها، باعث می‌شود امروز پس از حل یک مشکل، بلافاصله فردا نوبت مشکل و معضل دیگری است و این روند نشان از آن دارد که در شهرستان، عدم همگرایی یکی از چالش‌های مهم است.

در این برنامه بازید که علاوه بر خسرو اعتماد، مدیرعامل جمعیت کویر سبز کاشان، حسین خادمی رئیس اداره محیط زیست کاشان، و شماری از اعضای جمعیت نیز حضور داشتند، فرماندار کاشان خاطرنشان ساخت: حوزه محیط زیست شهرستان بحمدلله با دیدبانی خوب جمعیت کویر سبز، همیشه از یک ناظر مراقب و دلسوز برخوردار است و امروز خوشوقتم که از نزدیک در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های این نهاد مردمی قرار گرفتم.

مرتضایی در پاسخ پرسش یکی از حضار درباره سرنوشت پروژه زیرگذر گفت: رایزنی‌های زیادی رخ داده تا منابع این پروژه تأمین شود. این طرح را نیاز شهرستان می‌دانیم و در همین راستا از معاون عمرانی فرمانداری خواسته‌ام، در فواصل نزدیک چند روزه، گزارش روند پیشرفت پروژه را به بنده منتقل کند.

مدیرعامل جمعیت کویر سبز کاشان نیز در ادامه با بیان این که بنده و همران‌مان در جمعیت، دغدغه‌یی جز حفاظت از زیست‌بوم کاشان نداریم یادآور شد: خوشحالیم که قبل از شروع پروژه‌ی زیرگذر، با دل‌نگرانی ما و البته اقدام شهرداری 700 اصله درخت در مسیر پروژه با دقت جابه‌جا شدند و امروز شاهدیم که همه آن‌ها در مکانی دیگر هنوز به حیات خود ادامه می‌دهند.

اعتماد ادامه داد: یکی از دغدغه‌های زیست محیطی اکنون شهرستان، آلایندگی برخی کارخانجات و صنایع است که تهدید زندگی مردم است و جا دارد مسئولان در این مورد مراقبت و نظارت بیشتری به خرج دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.