سیل غروب سه‌شنبه مشهد اردهال دو قربانی داشت

سیل مقابل امام‌زاده حسین مشهد اردهالکاشان فردا – بر اثر بارش باران و جاری‌شدن ناگهانی سیل در منطقه اردهال کاشان، یک خودرو پراید با سه سرنشین طعمه سیل شدند که راننده در ابتدای گرفتاری نجات یافت، اما دو سرنشین دیگر که یک خانم و کودکی ۵ ساله بود، جان خود را از دست دادند.

به گزارش منابع محلی بارش باران در نزدیکی‌های غروب آغاز شد و ناگهان شدت پیدا کرد و در کمتر از ۲۰ دقیقه منجر به جاری‌شدن سیل در رودخانه مشهد اردهال شد و سیل چند خودرو پارک شده مقابل آستان مقدس شاهزاده حسین (ع) را با خود برد.

حدود یک‌ساعت بعد ۲ خودرو در پایین دست رودخانه پیدا شد، که یکی از آن‌ها خودرو پژو پارس با ۴ سرنشین بود که همه سرنشینان آن ابتدای سیل نجات پیدا کرده بودند، و خودرو دیگر یک دستگاه پراید فاقد سرنشین بود که جست‌وجوی نیروهای امداد برای یافتن سرنشینان احتمالی آن تا ساعت‌ها ادامه داشت.

حدود ۳ ساعت بعد جنازه خانم سرنشین پراید نزدیک پل روستای حسنارود پیدا، و مشخص شد که رانند پراید ابتدای گرفتار سیل‌شدن از خودرو به بیرون پرت‌شده و نجات یافته‌است.

پس از آن تلاش‌ها برای جست‌وجوی کودک ۵ ساله سرنشین پراید ادامه یافت تا حدود ساعت ۲:۳۰ بامداد چهارشنبه که رئیس ستاد بحران فرمانداری کاشان اعلام کرد جسد کودک خردسال در یک محل ذخیره آب در مسیر رودخانه حوالی روستای علوی پیدا شده‌است.

جنازه دختربچه ۵ ساله در یک گودال ذخیره آب در نزدکی روستای علوی پیدا شد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.