استان اصفهان شمالی مزیت‌های بسیاری برای گلپایگان دارد

علی بختیار نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلسکاشان فردا – نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس که پیش از این امضای خود را دز طرح استان اصفهان شمالی پس گرفته بود، از برگزاری نشست مشترکی با نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در گلپایگاه خبر داد و گفت: پس از بحث درباره مزایا و معایب طرح با حضور مردم، در نهایت نظر مردم را دنبال می‌کنیم.

علی بختیار در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به تصویب کلیات طرح تاسیس استان اصفهان شمالی در کمیسیون امور داخلی کشور، تصریح کرد: طرح تشکیل استان اصفهان شمالی مزیت‌های بسیار زیادی برای گلپایگان نیز دارد و این شهرستان تبدیل به فرمانداری ویژه می‌شود،

بیشتر بخوانیم:
+ در استان اصفهان شمالی گلپایگان و نائین فرمانداری ویژه‌اند

وی با بیان این‌که قدمت فرمانداری گلپایگان بیش از ۱۰۰ سال است اما هنوز جمعیتی با همان روند سابق را دارد و شهرستان خوانسار نرخ رشد منفی جمعیت را شاهد است، ادامه داد: فاصله ۱۸۰ کیلومتری از مرکز استان سبب شده است تا گرفتاری‌هایی را ایجاد کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی می‌گوییم مرکز تروما در گلپایگان داشته باشیم، می‌گویند به دلیل کمبود جمعیت تعلق نمی‌گیرد، در صورتی که در خمینی‌شهر، نجف‌آباد و فلاورجان و شهرهای نزدیک اصفهان اگر کسی دچار بیماری شود با سرعت به اصفهان می‌رسد.

بختیار گفت: نظرسنجی سایت‌ها نشان می‌داد که مردم موافق این نیستند که با تشکیل استان اصفهان شمالی از استان اصفهان جدا شوند، به همین دلیل امضای خود را پس گرفتیم زیرا ما تابع نظر هستیم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس با اشاره به این‌که اخیرا این طرح مسیر خود را در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها طی کرده و کلیات آن تصویب شده افزود: قرار است جلسه دیگری را به همراه آقای ساداتی‌نژاد در گلپایگان داشته باشیم و راجع به مزایا و معایب این طرح با حضور مردم بحث کنیم و در نهایت نظر مردم را دنبال کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.