متهم اقتصادی امروز، پیشتر می‌گفت با خرید ساز برکت از مال انسان می‌رود

پست اینستاگرامی محمد معتمدی در مورد متهم فساد اقتصادی که حاضر به خرید ساز نبودکاشان فردا – محمد معتمدی خواننده آواز و هنرمند موسیقی ایران در خاطره جالبی اشاره کرده که متهم به فساد اقتصادی امروز که اکنون در دادگاه محاکمه می‌شود، سال‌ها قبل نماینده‌ای را برای شرکت در حراجی به نفع درمان بیماری کودکان فرستاده و به ایشان اختیار داده بود هر چیزی بخرند غیر از ساز موسیقی.

بیشتر بخوانیم:
+ ساز «محمد معتمدی» برای شهدای ایرباس ایران کوک می‌شود

معتمدی در اینستاگرام خود نوشته: چند سال پيش براى يك مركز درمانى كودكان، يك اجراى خيريه گذاشتيم كه در كنار آن يك حراج برگزار مى‌شد به نفع كودكان بيمار. از جمله اقلام اصلى حراج، ساز دستِ يكى از اساتيد موسيقى ايران بود كه براى كمك به درمان بيمارى كودكان، ساز خود را به حراج گذاشته بودند.

يكى از حضرات كه الان در دادگاه محكوم به فساد اقتصادى و تحصيل مال نامشروع هستند، نماينده‌اى فرستادند تا در اين حراج شركت كنند و چيزى بخرند. عزيزى كه از طرف ايشان آمده بودند مختار بودند در حراج هر چيزى بخرند به جز ساز! توجيهشان هم اين بود كه با خريد ساز و ورود به عرصه موسيقى بركت (!) از مال انسان مى‌رود.

امروز كه خبردار شدم آن پول‌ها از چه راهى حاصل می‌شده با خود گفتم قطعاً آن پول نامشروع لايق خريد آن سه‌تار نبوده است. ياد بيتى از حافظ افتادم كه مى‌فرمايد:
خرقه‌پوشى من از غايت دين‌دارى نيست
پرده‌اى بر سر صد عيبِ نهان مى‌پوشم

بیشتر بخوانیم:
+ مخاطب امروز حوصله شنیدن نیم ساعت پیش‌درآمد ندارد

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. حامد می گوید

    شیر مادر حلالت باد استاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.