پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه در کویر مرنجاب کامل شد

قلعه و کویر مرنجاب در آران و بیدگلکاشان فردا – فرماندار آران و بیدگل با اشاره به نصب و راه‌اندازی 2 آنتن «بی.تی.اس» در کویر مرنجاب گفت: پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه در این منطقه گردشگری کامل شده است.

اسماعیل بایبوردی پنج‌شنبه در حاشیه بهره‌برداری از دومین آنتن بی‌تی‌اس کویر مرنجاب در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح با اختصاص 1 میلیارد و 200 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی انجام شده است.

بیشتر بخوانیم:
+ کویر مرنجاب زیر پوشش شبکه تلفن همراه قرار می‌گیرد

بایبوردی یادآور شد: گم‌شدن ده‌ها گردشگر و جان‌باختن سه نفر در کویر مرنجاب به علت مشکل آنتن‌دهی و دسترسی نداشتن به موقعیت گمشدگان را در سال‌های گذشته شاهد بودیم که امید می‌رود با بهره‌برداری و تقویت آنتن‌دهی در این منطقه، دیگر شاهد حوادثی از این دست نباشیم.

بیشتر بخوانیم:
+ نجات ۸ اتوبوس سرگردان در جاده‌های پر پیچ‌وخم مرنجاب
+ گمشده‌ی مرنجاب، زنده پیدا شد

وی خاظرنشان شاخت: این شهرستان به واسطه گستره زیست حیات وحش بیابانی و کویری و وجود جاذبه‌هایی مانند مرنجاب، سنبک، سیازگه و چاه عروس به عنوان منطقه‌ای گردشگر پایه در کشور مطرح است و باید زیرساخت‌های لازم جهت بهره‌مندی علاقه‌مندان از این ظرفیت‌ها بیش از پیش فراهم شود.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به وجود افزون بر 500 اثر تاریخی، طبیعی و معنوی شناسایی‌شده در این شهرستان تصریح کرد: این شهرستان به دلیل برخورداری از جاذبه‌های طبیعی مانند دریاچه نمک و شهر زیرزمینی نوش‌آباد (اویی) به منطقه‌ای ویژه در حوزه گردشگری تبدیل شده است.

بایبوردی تاکید کرد: این شهرستان نیازمند تقویت زیرساخت‌های گردشگری و حمایت مسؤولان و همکاری سرمایه‌گذاران جهت ساخت اکو کمپ و کومه‌های گردشگری کاهگلی و نمکی یا راه‌اندازی مرکز ملی ریگ‌درمانی، نمک‌درمانی و نوردرمانی است که تلاش‌هایی در این زمینه جریان دارد.

بیشتر بخوانیم:
+ نخستین استارت‌آپ نمک در آران و بیدگل برگزار می‌شود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.