چه اشکال دارد مانند اصفهان چند نماینده داشته باشیم

علی هاشمی‌طاهری در صحن شورای کاشانکاشان فردا –  علی هاشمی طاهری فعال سیاسی و عضو شورای اصول‌گرایان کاشان گفت: با جدایی حوزه انتخابیه شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل مخالف است.

طرح جدایی حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل، ذیل طرح افزایش نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در مجلس قرائت شد و بررسی آن فردا در صحن علنی مجلس ادامه می‌یابد و رای‌گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانیم:
+ آران و بیدگل صاحب نماینده مستقل می‌شود

هاشمی‌طاهری اظهارداشت: باید کاشان و آران و بیدگل دو نماینده داشته باشند، نه این‌که کاشان یک نماینده و آران و بیدگل هم یک نماینده. ولی ما در مجلس تصمیم‌گیرنده نیستیم.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره کاشان گفت: منطقه کاشان، منطقه بزرگی است و مقام معظم رهبری برای آن لفظ «کاشان بزرگ» را به کار بردند. ما باید با هم باشیم. نظر به تعاملات و معاملاتی و رفت‌وآمدهایی که این دو شهرستان با هم دارند، کاشان و آران و بیدگل را از هم جدا نمی‌دانم.

هاشمی طاهری داشتن نماینده مشترک را باعث قوی‌ترشدن منطقه دانست و گفت: اگر باهم باشیم قوی‌تریم. شهر اصفهان چهار نماینده دارد. چه اشکال دارد که کاشان و آران و بیدگل هم که کوس استان‌شدن می‌زنند با هم دو نماینده داشته باشند؟

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان آران و بیدگل گفت: آران و بیدگل یک شهرستان بزرگ و قابلی است. پتانسیل‌های زیادی دارد. شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده و از نظر صنعتی قطب فرش خاوره میانه است. ولی به خاطر این‌که مثل همیشه با هم باشیم مخالف جدایی این دو حوزه هستم.

مخالف پیشرفت آران و بیدگل که هیچ، مخالف پیشرفت هیچ کچای کشور نیستم. دلم می‌خواهد این با هم بودن در مسیر استان‌شدن حفظ شود.

گفت‌وگو از محمدصالح بوجاری مشکات آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.