نایین و خور و بیابانک از استان اصفهان شمالی حذف می‌شوند

سید جواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با دانشجوکاشان فردا – نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: در جلسه کارگروه تقسیمات کمیسیون شوراها موضوع حذف نائین و خور و بیابانک از استان پیشنهادی اصفهان شمالی مدنظر قرار گرفت.

سیدجواد ساداتی‌نژاد، در گفت‌وگو با دانشجو، با بیان این‌که طرح استان اصفهان شمالی در جلسه کارگروه تقسیمات کمیسیون شوراها مورد بررسی قرار گرفته است، اظهار داشت: با توجه به مسافتی که این مناطق تا مرکز استان جدید یعنی کاشان پیدا می‌کنند، موضوع بحث نائین و خور و بیابانک از استان اصفهان شمالی مطرح شد که قرار شد در جلسه بعدی به صورت مفصل‌تر درباره این موضوع بحث و بررسی صورت گیرد.

بیشتر بخوانیم:
+ توازن منطقه‌ای و عدالت توزیع اعتبارات باید حل شود
+ اصفهان شمالی به بررسی‌های کارشناسی نیاز دارد

ساداتی‌نژاد دومین موضوع مورد بحث در این مذاکرات را نام استان پیشنهادی برشمرد و افزود: در خصوص این‌که نام استان اصفهان شمالی تغییر پیدا کند یا خیر نیز مذاکراتی صورت گرفت و پیشنهاداتی ارائه شد و قرار شد در جلسات بعدی موضوعات مفصل‌تری مورد بحث قرار گیرد.

در هفته گذشته سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره احتمال دادن وعده از سوی نامزدهای انتخاباتی به مردم برای تقسیمات کشوری تصریح کرد: وزارت کشور هیچ بنایی برای تغییرات استانی ندارد. در انتخابات پیش‌رو، نامزدهای انتخاباتی توجیه می‌شوند که درباره تقسیمات کشوری وعده ندهند چون تقسیمات کشوری از اختیارات دولت است نه نمایندگان مجلس. وعده‌های غیرعملی و دروغ می‌تواند جزو تخلفات انتخاباتی محسوب شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.