اقدام تروريستی اهواز سبب اقتدار نظام و نيروهای مسلح است

کاشان فردا ـ نماينده ولي‌فقيه در كاشان اقدام تروريستي حمله به رژه نيروهاي مسلح ومردم در اهواز را سبب رسوايي و روسياهي دشمن و اقتدار بيشتر نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و نيروهاي مسلح دانست.

به گزارش پورتال خبري كاشان، آيت‌الله عبدالنبي نمازي با صدور پيامي ضمن محكوم كردن اين حركت ددمنشانه، گفت: حادثه غمبار به خاک و خون کشيدن جمعي از مردم شريف و عزيز اهواز به دست تروريست‌هاي قساوت‌پيشه و دور از وجدان بشري موجب اندوه فراوان مردم انقلابي ايران اسلامي شد.

وي افزود: به همه جنايت‌کاران و حاميان آن‌ها به‌خصوص آمريکا، اسرائيل و اذناب خون‌آشام آن‌ها اعلام مي‌كنيم اين‌گونه حرکات موجب رسوايي و روسياهي آن‌ها و اقتدار بيشتر نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و نيروهاي مسلح ايران خواهد شد.

نمازي ضمن همدردی با خانواده‌های عزيز شهدا و تسليت به محضر ولی‌الله الاعظم(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران برای شهيدان اين حادثه علو درجات را خواستار شد.

همزمان با هفته دفاع مقدس حمله تروريستي صبح‌شنبه هفته جاري به رژه نيروهای مسلح و مردم در شهر اهواز از سوی چهار تروريست منجر به شهادت 24 نفر و زخمی‌شدن 68 نفر از نظاميان و مردم شهر اهواز شد و در اين حادثه 3 نفر از تروريست‌ها نیز كشته شدند و يك نفر زخمي شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.