کویر مرنجاب زیر پوشش شبکه تلفن همراه قرار می‌گیرد

قلعه مرنجاب در کویر آران و بیدگلکاشان فردا ـ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کویر مرنجاب تا پایان سال‌جاری به سه آنتن «B.T.S» مجهز و مشکل شبکه تلفن همراه این منطقه برطرف می‌شود.

به گزارش ایرنا، «محمدجواد آذری‌جهرمی» پنج‌شنبه‌شب ۱۲ مهرماه ۹۷ در همایش «تسبیح ستارگان» کویر مرنجاب با اشاره به گم‌ و فوت‌شدن تعدادی گردش‌گر در منطقه در سال‌های گذشته تاکید کرد: با آغاز فصل گردشگری، باید هر چه زودتر پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه کامل شود.

وی، تملک زمین جهت سایت نصب آنتن و تامین برق ‌آن‌ها را دو مشکل در این زمینه عنوان و اضافه کرد: تامین برق آنتن‌ها نیاز به سرمایه‌گذاری دارد که قرار شد در این زمینه نیز وزارت‌خانه کمک کند.

آذری‌جهرمی آسمان مرنجاب را بهترین منطقه برای ترویج دانش نجوم عنوان کرد و گفت: ترویج دانش نجوم می‌تواند در کنار گردش‌گری برای منطقه مرنجاب ظرفیت بسیار بالایی به‌وجود آورد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: منطقه کاشان ظرفیت بسیار خوبی در زمینه فناوری اطلاعات و کسب و کارهای نوپا دارد و می‌تواند ظرفیت‌های گردش‌گری منطقه را فعال کند.

کویر مرنجاب در ۵۵ کیلومتری آران و بیدگل، از بکرترین و زیباترین کویرهای کشور است که از شمال به دریاچه نمک، از غرب به کویر مسیله، دریاچه حوض سلطان و حوض مره و از شرق به پارک ملی کویر منتهی می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.