۲۸ میلیارد تومان به راه های آران و بیدگل تخصیص یافت

زیرسازی و آسفالت جاده در آران و بیدگلکاشان فردا ـ رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل گفت: 280 میلیارد ریال اعتبار از آغاز فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم تا کنون جهت ساخت و توسعه محورهای ارتباطی این شهرستان هزینه شده است.

مجتبی آراسته  چهارشنبه ۱۸ مهرماه ۹۷ در گفت‌و‌گو با ایرنا بیان کرد: نزدیک به 22 کیلومتر از جاده کنارگذر کاشان- آران و بیدگل به گرمسار تا کنون با اعتبار 10 میلیارد تومان زیرسازی و آماده آسفالت شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل اضافه کرد: همچنین تکمیل جاده کنارگذر کاشان- آران و بیدگل به طول هفت کیلومتر با اعتبار ۷ میلیارد تومان و دهانه دوم پل زیرگذر شهید منصوری در باند دوم هم با اعتبار ۲ میلیارد تومان امسال به بهره‌برداری رسید.

وی عنوان کرد: زیرسازی و آسفالت مرحله نخست محور کاشان- علی‌آباد- سفید شهر هم به طول چهار کیلومتر و اعتبار ۴ میلیارد تومان در سال‌جاری بهره‌برداری و اتصال جاده بخش مرکزی به مرکز شهرستان هم با سه کیلومتر طول و اعتبار 3 میلیارد تومان تکمیل شد.

آراسته ادامه داد: زیرسازی باند دوم جاده قاسم‌آباد- حسین‌آباد به طول چهار کیلومتر و زیرسازی سه راهی فخره به شهریاری به طول 1.5 کیلومتر با اعتبار 1 میلیارد تومان از دیگر اقدام‌های دولت در زمینه ساخت راه‌های آران و بیدگل در پنج سال گذشته بود.

وی همچنین به آماده‌سازی پنج کیلومتر از بخش دوم جاده سفیدشهر- کاشان با اعتبار 1 میلیارد تومان اشاره کرد که در مرحله زیرسازی است

رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل گفت: این شهرستان دارای 280 کیلومتر راه‌های هم‌سنگ است و ظرفیت بالای منطقه در صنعت و گردشگری، توسعه زیرساخت‌هایی مانند جاده را به یک ضرورت تبدیل کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.