کارگروه مشترک توسعه همکاری یزد و کاشان‌ راه‌اندازی می‌شود

علی رسول‌زاده در شورای شهر یزدکاشان فردا ـ رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به ظرفیت‌های علمی و اجرایی یزد در مدیریت شهری گفت: راه‌اندازی کارگروه مشترک توسعه همکاری شهرهای یزد و کاشان ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای شهر یزد، به نقل از ایسنا،«علی رسول‌زاده» در جریان سفر خود به استان یزد، با حضور در شورای اسلامی شهر یزد اظهارکرد: کاشان یکی از شهرهای تاریخی، با سابقه‌ای بیش از ۷ هزار سال است.

وی با بیان این‌که بیش از ۱۳۰۰ ابنیه در بخش‌های تاریخی، میراثی و فرهنگی در شهر کاشان وجود دارد، افزود: بحث فرهنگی کاشان یکی از ویژگی‌های مردم این دیار بوده که در حدود ۷۰۰ هیئت عزاداری نمود پیدا کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به ارتباطات انقلابی مردم یزد و کاشان قبل از انقلاب، تصریح کرد: شناخت اعضای شورای شهر کاشان از فرهنگ و ویژگی‌های مردم و مسئولان شهر یزد، ما را بر آن داشت که باب همکاری در حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و درآمد پایدار را با این شهر آغاز کنیم.

وی با بیان این‌که یزد شهر گردشگری است و نمی‌توان آن را صنعتی دانست بیان کرد: راه‌اندازی کارگروه عملی و اجرایی مشترک بین شهرهای کاشان و یزد نقش مهمی در توسعه گردشگری این شهرها ایجاد می‌کند.

اعضای شورای شهر کاشان، سوم و چهارم آدرماه به شهر یزد سفر و ضمن حضور در شورای اسلامی این شهر، از نزدیک در جریان ساخت چند پروژه عمرانی در دست ساخت این شهر قرارگرفتند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.