رتبه دانشگاه کاشان از ۲۶ دانشگاه مرکز استان بالاتر است

 

عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان
عکس از ایمنا

کاشان فردا ـ  رئیس دانشگاه کاشان با اشاره به طرح آمایش آموزش عالی اعلام کرد: دانشگاه کاشان گرچه دانشگاه مرکز استان نیست، ولی رتبه آن از 26 دانشگاه مرکز استان بالاتر است.

«عباس زراعت» به حدود 10 هزار دانشجو، 310 عضو هیئت علمی، 22 دانش‌کده و پژوهش‌کده این دانشگاه اشاره، با تصریح بر جامعه‌محور‌شدن چشم‌انداز دانشگاه اظهار داشت: سعی داریم خدمات خود را به جامعه ارائه دهیم، اقتصاد خود را به دانش‌بنیان تغییر دهیم، و کارآفرینی را در سطح جامعه ارتقاء بخشیم.

زراعت گفت: تاکنون فعالیت‌های بین‌المللی زیادی در دانشگاه انجام شده، و فرصت‌های بسیار زیاد دیگری برای فعالیت‌های بین‌المللی وجود دارد.

وی رصدخانه بین‌المللی کامو را فرصتی مغتنم برای بین‌المللی‌شدن شهر کاشان برشمرد و افزود: خداوند یکی از پاک‌ترین آسمان‌های دنیا را به مرم این شهر هدیه کرده است که باید به‌خوبی از آن بهره‌برداری نماییم.

رئیس دانشگاه کاشان، تاکید کرد:  پارک علم و فناوری غیاث‌الدین جمشید کاشانی که پس از چند سال به‌ثمر نشست زمینه اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی را فراهم می‌کند.

زراعت خاطر‌نشان کرد: اگر روزی مردم احساس کنند فعالیت‌های دانشگاه در سفره‌هایشان تاثیر‌گذار است و اقتصاد سنتی را تبدیل به اقتصاد دانش‌بنیان کرد و اخلاق عمومی جامعه را ارتقاء بخشید، آن موقع است که مردم به دانشگاه اعتماد پیدا می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.