دیدار استاندار جدید اصفهان با امام جمعه کاشان

سفر غیررسمی عباس رضایی استاندار اصفهان به کاشانکاشان فردا ـ استاندار جدید اصفهان در سفری غیررسمی به کاشان، با «عبدالنبی نمازی» نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان دیدار، و در درباره برخی مسائل راهبردی در استان با وی گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایرنا، «عباس رضایی»  در این دیدار که سه‌شنبه ۶ آذرماه ۹۷ صورت گرفت گفت: بهره‌گیری از تلاش‌های پیشین با رعایت دقیق مسائل کارشناسی و پیگیری نظر صاحبان اندیشه و سازمان‌های مردم‌نهاد برای برطرف‌کردن اصلی‌ترین مشکل این استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رضایی اظهار امیدواری کرد که در پایان سال شرایط خوبی از نظر بارش‌ها و سایر شاخص‌ها در این استان جاری و روان باشد.

امام جمعه کاشان نیز در این دیدار با قدردانی از هیات دولت برای گزینش استاندار جدید اصفهان گفت: پذیرش این مسئولیت خطیر و سنگین قابل تقدیر است زیرا مدیریت این شرایط بحرانی و نبرد همه‌جانبه سیاسی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی دشوار می‌نماید.

عبدالنبی نمازی تاکید کرد: مقام و ریاست در نظام توحیدی وسیله‌ای بیش نیست و کسانی که به کمک نظام جمهوری اسلامی برخاستند، با خداوند معامله کردند چرا که پیروزی این انقلاب شکوهمند، اراده خداوند بود.

نمازی تصریح کرد: افرادی که باورشان برطرف‌کردن مشکلات کشور بر اساس سازش با آمریکا است، در جبهه استکبار قراردارند و وجودشان برای مدیریت کشور سودی ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.