آب و کتاب

نخستین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان با موصوع آبکاشان فردا ـ نخستین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان در دهه سوم آذرماه ۹۷ به مدت ۴ روز با موضوع ویژه آب برگزار می شود.

به گزارش شهرداری کاشان، پایان پاییز شهر پایتخت کتاب همراه است با شوق و شور مطالعه بیشتر در قشر کودک و نوجوان با موضوع ویژه‌ی آب، یعنی تمام ابعاد نخستین جشنواره کتاب کودک و نوجوان در کاشان که بین‌المللی هم برگزار می‌شود، با محوریتِ بحران آب کار خود را آغاز خواهد کرد.

قرار است همه بیایند، شهرداری، فرمانداری، سازمان‌های مختلف و بیش از همه بخش خصوصی، تا دست در دست یک‌دیگر این رخداد بزرگ را برای کودکان و نوجوانان و همراه با خود آن‌ها رقم بزنند.

آثار هنری در کوشک کمال‌الملک، نگارخانه‌ها، خانه‌های تاریخی و مکان‌های فرهنگی به نمایش در خواهند آمند و حدود ۵۰ کتاب و نویسنده با موضوع آب در طول چهار روز برگزاری این جشنواره در کاشان حضور خواهند داشت و از مدارس مقاطع مختلف بازدید می‌کنند و به دیدار طرف‌داران خود در گروه سنی کودک و نوجوان خواهند رفت.

در سال ۹۰ تا ۹۷ کتاب‌هایی که با موضوع آب به چاپ رسیده است به صورت خود به خود تحت داوری قرار می‌گیرند و ایده‌های خلاقانه قراراست از همین جشنواره به صورت کتاب ِداستان یا کتاب تصویری ارائه شود و به چاپ برسد.

این جشنواره حاصل اتفاقاتی است که در برند پایتخت کتاب افتاده و با برطرف‌کردن مشکلات و با تعمیق آن می‌توان سالیان سال با کیفیت هرچه بیشتر به برگزاریش ادامه داد.

نخستین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان 22 تا 25 آذرماه در شهر پایتخت کتاب، میزبان تمام کودکان و نوجوانان و اهالی فرهنگ و هنر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.