اساتید دانشکده شیمی کاشان در کارخانجات صبا باتری

بازدید اساتید دانشکده شیمی دانشگاه کاشان از صبا باطریکاشان فردا ـ در راستای ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت، جمعی از استادان دانشکده شیمی دانشگاه کاشان از مجموعه کارخانجات صبا باتری دیدن کردند.

به گزارش دانشگاه کاشان، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان با بیان این‌که امروز فاصله زیادی بین ظرفیت‌های علمی دانشگاه با نیازهای بخش صنعت وجود دارد، گفت: ارتباط دو سویه و مکمل دانشگاه‌ها به عنوان مراکز پژوهشی مولد علم، با بخش صنعت یکی از ارکان مهم فرآیند توسعه و رونق اقتصادی است.

مجید منعم‌زاده افزود: در مذاکره با مدیران مجموعه صنایع شهید درخشان و شهید حاج امینی همکاری‌های اساتید دانشگاه کاشان با این مجموعه‌ها مورد بررسی قرار‌گرفت و تمهیدات لازم برای حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در صنایع مذکور ایجاد شد.

وی اظهار داشت: در این بازدید مقرر شد پیش‌نویس تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه با این مجموعه، تهیه و در جلسه مشترکی با حضور رئیس دانشگاه کاشان و مدیریت صبا باتری مبادله شود.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان با اشاره به این‌که در این بازدید همچنین رایزنی‌های مقدماتی برای انجام چندین پروژه تحقیقاتی و پایان‌نامه صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعدادی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان، در این مجموعه فعالیت می‌کنند.

مجموعه صنایع صبا باتری تولیدکننده انواع باتری‌ها و تنها مرکز تولید باتری‌های لیتیوم‌یون در خاورمیانه است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.