بازی کاشان لغو شد، شهدای دهنو باخت

لیگ دسته سوم فوتبال کشورکاشان فردا – در هفته پنچم مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور، دیدار بین دو تیم ستاره سرخ و ذوالفقار کاشان که قرار بود در ورزشگاه شهید ناصر فکری کاشان برگزار شود، به دلایلی نامعلومی لغو شد، و شهدای دهنو آران و بیدگل نتیجه را به میزبان خود شهرداری اردبیل وگذار کرد.

به گزارش کانال دسته سوم فوتبال، در حالی که محل برگزاری شهرآورد ذوالفقار و ستاره سرخ کاشان، از ورزشگاه شهید کوچکی سفیدشهر به ورزشگاه شهید ناصر فکری کاشان تغییر کرده و نماینده فدراسیون برای بازرسی ورزشگاه به کاشان سفر کرده بود، با این حال دیدار حساس هفته پنجم از گروه دوم این رقابت‌ها به دلایل نامعلومی لغو شد.

در همین چهارچوب و از گروه نخست این رقابت‌ها، تیم شهدای دهنو آران و بیدگل در ورزشگاه علی دایی اردبیل با شهرداری این شهر بازی کرد که در پایان با نتیجه 2 بر صفر نتیجه را به میزبان خود شهرداری اردبیل واگذار کرد.

در هفته ششم این رقابت ها، چهارشنبه 10 بهمن‌ماه 97 و از ساعت 14 ذوالفقار در ورزشگاه کارگران کاشان میزبان دارایی بندرگز خواهد بود، ستاره سرخ در وزرشگاه آزادی مهدیشهر به دیدار آریا سنگسر سمنان می‌رود و شهدای دهنو آران و بیدگل، در ورزشگاه تختی این شهر میزبان مکریان مهاباد است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.