خانه بسکتبال کاشان در لیگ دسته یک ماندنی شد

کاشان فردا ـ کار خانه بستکتبال تهران با شکست ۷۰ بر ۷۵ مقابل امید تهران در مرحله پلی‌اف در این دوره ار رقابت‌ها تمام شد و این تیم نتواست به لیک بالاتر صعود کند و در دسته یک ماند.

سرپرست تیم در باره این بازی گفت: در تهران به ما نه جای مناسب برای استراحت دادند، نه سالن برای تمرین و نه شاهد داوری عادلانه در بازی‌مان بودیم.

به گزارش کاشان آنلاین «سید علی هلی» پس از شکست نزدیک تیمش با نتیجه 75 – 70 برابر تیم امید تهران و پایان کار این تیم در لیگ یک کشور، در گفت‌وگویی اختصاصی با ما ضمن بیان این مطلب گفت: فدراسیون بسکتبال به شکلی زیرپوستی و نامحسوس در بازیهای پلی‌آف گروه بازنده در لیگ یک از تیم تهرانی حمایت کرد، شاهد این داستان نیز دادن میزبانی ناگهانی به آنها بود در حالیکه کاشان و کرمانشاه زودتر از دیگر تیم گروه، به فدراسییون اعلام میزبانی کردند و همین باعث شد مانیزان کرمانشاه در اعتراض به این روند از حضور در تهران و رقابت با دو تیم این دور انصراف بدهد.

حلی با بیان این که تیم ما بعد از شکست دادن توفارقان تیریز در کاشان، با در نظرگرفتن احتمال عدم صعود به دور بعد، برای میزبانی دور بعدی یعنی مسابقات پلی‌آف بازنده‌ها در تهران اعلام به فدراسیون بسکتبال آمادگی کرد افزود: شخصأ به آبکاریان ” رییس سازمان لیگ فدراسیون ” گفتم هم از حیث اقامت و هم ترانسفر تیم‌ها می‌توانیم میزبان این رقابت سه جانبه پلی آف در کاشان باشیم و البته کرمانشاه نیز با اعلام آمادگی برای اسکان تیمها، تقاضای میزبانی کرد اما در حالی که فدراسیون ظاهرأ بی میل به میزبانی کاشان نبود اواخر هفته گذشته ناگهان اعلام شد تیم” امید تهران ” میزبان این رقابتها شده است.

وی با اشاره به این که قرار بود در اولین مسابقه، چهارشنبه گذشته مانیزان کرمانشاه با امید تهران دیدار کنند یادآور شد: پس از انصراف کرمانشاه از فدراسیون با من تماس گرفتند و گفتند این بازی لغو شده و شما روز پنج شنبه با امید تهران یک تک بازی برگزار می کنید تا تکلیف این دور با همان یک بازی مشخص شود.

حلی در ادامه سنگ‌اندازی در راه برگزاری یک جلسه تمرین تیمش در سالن محل مسابقه را مورد اشاره قرار داد و افزود: به ما گفتند در سالن محل مسابقه، تعمیرات انجام می‌شود و به علت وجود مصالح و .. هر دو تیم نمی‌توانند در آنجا تمرین‌کنند اما روز قبل مسابقه با تیم امید تهران از برخی دوستان شاغل در مجموعه آزادی شنیدم که برای تمرین تیم امید در همان سالن، دست به کار شده و سالن را تر و تمیز کرده اند!

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.