آسفالت باند دوم محور کاشان به سفیدشهر

زیرسازی و آسفالت جاده در آران و بیدگلکاشان فردا – رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل گفت: باند دوم محور کاشان به سفیدشهر در فاز دوم آماده آسفالت شده است.

مجتبی آراسته در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد: با همت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، پیگیری نماینده مردم شهرستان، و سفر وزیر راه و شهرسازی به آران و بیدگل قدم‌هایی برای بهبود وضع جاده‌های شهری و بین‌شهری برداشته شده است.

وی افزود: یکی از طرح‌های مهم باند دوم محور کاشان به سفیدشهر در فاز دوم در حال تکمیل و به‌سازی است که با اجرای این طرح کمک زیادی به حل مشکل ترافیک و تصادفات جاده‌ای خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل، گفت: این عملیات به طول بیش از ۵ کیلومتر در حال انجام است و چون یک محور پر تردد با آمار بالای تصادف است با سرعت خوبی در حال تکمیل و ساخت است.

در حالی این محور آماده آسفالت می‌شود که محور کاشان برزک یکی از خطرخیزترین جاده‌های مواصلاتی منطقه است و یکی دو بار هم مردم روستاهای مسیر در اعتراض به فقدان بدیهی‌ترین زیرساخت‌های امن تردد، اقدام به بستن مسیر کرده بودند.

در آخرین مورد تصادف هفته گذشت دو خودرو تیبا و پژو در این مسیر با هم برخورد کردند که بر اثر آن سه نفر درجا جان خود را از دست دادند و ۶ نفر نیز با گزارش حال نامساعد راهی بیمارستان شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.