سلامتی خانواده و مدرسه در گرو سلامتی معلمان است

عبدالنبی نمازیکاشان – امام جمعه کاشان با بیان اینکه مسئولان و مردم باید وحدت میان خود را حفظ کنند، گفت: معاندان نظام سعی دارند کشور ایران را آشوب‌زده جلوه دهند و میان مردم و مسئولان تفرقه بیاندازند.

به گزارش  مهر، عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن اشاره به ولادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) الگوی تمام عیار برای تمامی زنان جامعه است و این الگو می‌تواند در تمامی جنبه‌های زندگی جاری و ساری باشد.

وی ضمن اشاره به هشتم اسفند، روز امور تربیتی افزود: خانواده و مدرسه دو کانون تربیتی جوانان و نوجوانان است و سلامت این گروه از جامعه در گرو سلامتی معلمان و اساتید است و قداست و حرمت معلم نیز به همین دلیل است.

نمازی ضمن اشاره به سال‌روز تاسیس کمیته امداد، این کمیته را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد که در زمینه‌های مختلف و ایجاد اشتغال در جامعه نقش بسزایی داشته است.

وی ضمن اشاره به سال‌گرد شهادت حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر گفت: لازم است این روز توسط مردم و جوانان کاشان گرامی داشته شود تا بتوان با این امور قدری از عنایات این امامزاده واجب‌التعظیم را جبران کرد.

نمازی افزود: اسرائیل و معاندان نظام سعی دارند کشور ایران را آشوب‌زده جلوه دهند و از سوژه‌های مختلف هچون انتخابات، برگزاری کنسرت‌ها و غیره استفاده کنند. اما باید مسئولان و مردم وحدت را حفظ کنند و بر همین اساس باید توجه کرد برخی برنامه‌ها در شهر کاشان برگزار می‌شود که زیبنده شهر دارالمومنین و شهیدپرور کاشان نیست، یک برنامه نباید موجب اختلاف و تفرقه شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.