عضویت عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان در کارگروه تخصصی وزارت علوم

سید علیرضا اشرفی قمرودی عضو هیئت علمی دانشگاه کاشانکاشان فردا – طی حکمی از سوی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری «سید علیرضا اشرفی قمرودی» عضو هیئت علمی گروه ریاضی دانشگاه کاشان، به عضویت کارگروه تخصصی علوم ریاضی وزارت علوم منصوب شد.

در حکم مجتبی شریعتی‌نیاسر آمده‌است: در اجرای مواد 6، 8 و 10 آئین‌نامه شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، بدینوسیله جنابعالی را که از آرای لازم برای حضور در عرصه تصمیم‌سازی، مشاوره در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در حوزه علوم پایه برخوردار شده‌اید، به موجب این حکم برای مدت دو سال به عضویت کارگروه تخصصی علوم ریاضی منصوب می‌نمایم.

معاون آموزشی وزارت علوم اظهار امیدواری کرده است وی با بهره‌گیری از تمامی توان و شایستگی‌های حرفه‌ای خود و تعامل و هم‌اندیشی با صاحب‌نظران و اعضای کارگروه، در اعتلای کیفیت آموزش عالی کشور موفق باشد.

پروفسور سید علیرضا اشرفی قمرودی متولد 1343 تهران، عضو هیئت علمی و استاد تمام گروه ریاضی و مدیر گروه نانو محاسبات دانشگاه کاشان، چندین نوبت به عنوان دانشمند بین‌المللی ISI و در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان انتخاب شده است.

وی سال گذشته به عنوان معاون اول آکادمی جهانی ریاضی شیمی انتخاب شده‌بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.