سال 97 برای کاشان سرشار از رویدادهای افتخارآمیز بود

پیام نوروزی علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشانکاشان فردا – فرماندار کاشان سال 97 برای این شهرستان را سرشار از رویدادهای افتخارآمیز دانست و تقدیم چهار سرو رشید به بوستان امنیت و آرامش ملی را از جمله این افتخارها عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر مرتضایی قهرودی پنج‌شنبه یک فروردین‌ماه ۹۸ در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سال نو یادآور شده است: حضور یکپارچه مردم دارالمومنین کاشان در جشن گردهمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افتخار پایتختی کتاب کشور و راه‌اندازی رادیو از دیگر افتخارهای مردم این شهرستان در سال گذشته بود.

وی درخشش جوانان و نام آوران در میدان های علمی، فرهنگی و ورزشی از دستاوردهای بزرگ در عرصه های تولید و صنعت تا کسب عنوان شایسته شهر ملی نساجی سنتی را که در سایه امید، وفاق و همدلی از دیگر افتخارهای کاشان در سال گذشته برشمرده است.

فرماندار کاشان در ادامه این پیام نوروزی از همراهی و پشتیبانی امیدبخش عموم مردم فهیم این شهرستان و اهتمام همه همکاران از جمله مدیران، کارکنان و فعالان بخش‌های دولتی، عمومی و غیردولتی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی،‌ اقتصادی،‌ سیاسی، امنیتی، انتظامی،‌ نظامی، قضایی و همچنین اصحاب محترم رسانه و سازمان‌های مردم‌نهاد قدردانی کرد.

وی همچنین با گرامیداشت میلاد فرخنده امیرالمومنین حضرت علی (ع)، فرا رسیدن سال جدید را به محضر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و مردمان سرزمین نوروز تبریک گفته و برای تمامی هم‌میهنان در سراسر ایران عزیز، به ویژه شهروندان دیار نخستین‌ها از درگاه خداوند متعال، سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون آرزو کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.