نخستین استفاده از آمبولانس هوایی قم در منطقه کاشان

برخورد پژو ۲۰۶ با گاردریل در بزرگ‌راه قم کاشانکاشان فردا – رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی کاشان از انتقال دو زخمی حادثه برخورد خودرو پژو ۲۰۶ با گاردریل در آزادراه کاشان ـ قم با اورژانس هوایی قم به بیمارستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی این مرکز دکتر حسین ریاحی گفت: با اعلام یک مورد تصادف در آزاد‌راه کاشان ـ قم بین روستاهای سن‌سن و آبشیرین در ساعت ۱۶ عصر امروز چهارشنبه چهاردهم فروردين ماه کارشناسان این مرکز بلافاصله با دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

ریاحی افزود: در این حادثه سرنشینان خودرو خانم ۲۸ ساله که در اثر شدت برخورد متاسفانه از ناحیه ساق پای چپ دچار قطع‌شدگی و آقایی ۲۹ ساله که از ناحیه انگشتان پا دچار حادثه جدی شده‌بودند پس از اقدامات اولیه و هماهنگی با پایگاه اورژانس هوایی قم جهت ادامه درمان تحویل بالگرد اورژانس قم شدند.

به گفته ریاحی استفاده از آمبولانس هوایی اورژانس قم از پتانسیل‌های جدیدی است که اورژانس کاشان با جلب همکاری بین‌بخشی و تفاهم با آن مرکز از نوروز سال‌جاری از آن استفاده نموده است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از آمبولانس هوایی دارای معیارهای خاصی، از جمله «پیوند اعضا» است که پرسنل اورژانس کاشان آموزش آن‌را کامل فرا گرفته‌اند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.