کمتر از ۱۰ میلیارد تومان تا کنون مشخص شده‌است

ابوالفضل صدرايیه فرماندار اسبق کاشان و مدیرعامل بازداشتی آبفای جنوب غرب تهرانکاشان فردا – روابط عمومی آبفای غرب تهران به خبر دستگیری ابوالفضل صدرائیه فرماندار اسبق کاشان به اتهام اختلاس ۷۰۰ میلیاردی واکنش نشان داد. این روابط عمومی در بیانیه خود از انتصاب سرپرست جدید برای شرکت آبفای جنوب غربی استان تهران خبر داده است.

به گزارش مشکات آنلاین، خبر دستگیری صدرائیه پس از انتشار در یک کانال تلگرامی در خارج از ایران، توسط کانال‌های تلگرامی داخلی بازنشر شد.

در خبر منتشرشده آمده بود: «ابوالفضل صدرائیه فرماندار ویژه سابق کاشان و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران به علت اختلاس ۷۰۰ میلیارد تومانی به همراه «غلامرضا مرادی» معاون مهندسی این شرکت، توسط وزارت اطلاعات و در محل کار بازداشت شده است.

این بازداشت به صورت ناگهانی و ضربتی با هجوم تیم عملیات ویژه وزارت اطلاعات انجام شده است.»

آبفای تهران در بیانیه خود این مبلغ را تکذیب کرده و نوشته «آن‌چه تاکنون مشخص شده، مربوط به پروژه ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهر رباط‌کریم است که از زمان آغاز پروژه تاکنون رقمی کم‌تر از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.»

متن کامل این بیانیه روابط عمومی آبفا بدین شرح است:

در پی انتشار خبری در رسانه معاند آمدنیوز مبنی بر وقوع اختلاس ۷۰۰میلیاردی در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه آبفای استان تهران، روابط عمومی این شرکت توضیحاتی را برای تنویر افکار عمومی در این زمینه ارائه داده است:

ارقام ادعایی در اخبار نشریافته (۷۰۰ میلیارد تومان) به‌کلی نادرست است و آن‌چه تاکنون مشخص شده، مربوط به پروژه ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهر رباط‌کریم است که از زمان آغاز پروژه تاکنون رقمی کم‌تر از ۱۰ میلیارد تومان بوده است و رقم کلی آن نیز تا پایان ساخت معادل ۴۹میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و مشخص نیست که رقم ۷۰۰ میلیارد تومان چگونه در این خبرسازی قید شده است.

هم‌چنین لازم به اشاره است که در حال حاضر سرپرست جدیدی برای شرکت آبفای جنوب غربی استان تهران منصوب شده است تا خللی در روند خدمات‌رسانی به شهروندان وارد نشود.»

ابوالفضل صدرائیه نخستین فرماندار دولت تدبیر و امید در کاشان بود که یکسال پس از روی کار آمدن دولت جدید و در پی مخالفت‌های مکرر حامیان دولت با گزینه‌های پیشنهادی فرمانداری، فرماندار کاشان شد، اما در کمتر از یکسال ناگهانی از سمت خود عزل شد.

در همان زمان اخبار نزدیک به توثیقی شکایت‌های مالی از وی را علت عزل ناگهانی او عنوان می‌کردند. انتصاب او به سمت مدیرعامل آبفای جنوب غربی استان تهران باعث به فراموشی سپردن این اخبار شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.