با تولید ۷۰ درصد ماهیان زینتی، راوند شهرک ماهیان زینتی ندارد

سخنرانی ساداتی‌نژاد در حضور پرورش‌دهندگان ماهیان زینتی راوند و مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزیکاشان فردا –  نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل تصریح کرد: متأسفانه با وجود تولید ۷۰ درصد ماهیان زینتی کشور در راوند کاشان، هنوز این منطقه از شهرک ماهیان زینتی بی‌بهره است.

به گزارش کانال با نماینده مردم، سید جواد ساداتی‌نژاد در نشستی که پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و کشاورزان و پرورش‌دهندگان ماهیان زینتی در راوند برگزار شد یادآور شد: عملیات ساخت شهرک ماهیان زینتی راوند اسفندماه 1395 آغاز شد و توافق‌نامه‌ای در این زمینه نیز بین وزیران جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت نیز امضا شد، اما در نتیجه تعارض‌هایی که بین منطقه و شهرک صنعتی سوم کاشان ــ که زیر نظر شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان است ــ وجود دارد، این طرح تا کنون متوقف مانده است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل اظهار امیدواری کرد با سفر وزیر دستورات خوبی در این زمینه صادر و مشکل مرتفع شود.

ساداتی‌نژاد با بیان این‌که حمایت از تولیدکنندگان کشت گلخانه‌ای در این منطقه ضعیف است، و دریافت مجوز برای محصولات گلخانه‌ای با کندی پیش می‌رود، تاکید کرد: دولت مصوبه پوشش بیمه کارگاه‌های گلاب‌گیری و پرورش ماهیان زیر پنج نفر را اجرا کند.

وی خاطرنشان ساخت: سیلابِ پنج رودخانه حیدر، چمرود، خنب و جزه، قمصر و قهرود به کاشان می‌ریزد که در سال‌های گذشته خسارت‌های زیادی به منطقه وارد شد.

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه در سفری یک‌روزه به دعوت نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل به کاشان سفر کرد و از نزدیگ در جریان مشکلات کشاورزان و دامداران این دو شهرستان قرار گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.