کمیته حمایت از تولید و اشتغال در کاشان و آران و بیدگل ایجاد شود

عباس رضایی استاندار اصفهان در جمع صنعتگران کاشان
عکس: تسنیم

کاشان فردا – استاندار اصفهان گفت: باید کمیته حمایت از تولید و اشتغال ویژه شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شکل بگیرد که در این راستا معاون هماهنگی امور اقتصادی ماهانه برای بررسی مسائل باید در منطقه حاضر شود.

به گزارش فارس، عباس رضایی چهارشنبه ۴ اردیبهشت‌ماه در نشست با صنعتگران کاشان با اشاره به برخی مشکلات اظهار داشت: تمام تلاش دولت و مسئولین بر این است که به تولید داخلی رونق دهند اما شرایط خاص کشور از جمله تحریم‌ها و همچنین مشکلات داخلی مانند سیل که خارج از خواست دولت است محدودیت‌ها را به وجود می‌آورد.

رضایی اعلام کرد: رئیس کل بانک مرکزش پس از ماه رمضان به کاشان سفر خواهد کرد تا مشکلات واحدهای تولیدی و صنعت‌گران  را در حد توان با برگزاری نشست‌هایی به طور مرتب برطرف کنیم.

وی افزود: واحدهای تولیدی در حال حاضر اگر بخواهند با استفاده از ارز نیمایی کالا تولید کنند، هزینه تمام شده کالا به مراتب بیشتر از قبل خواهد شد.

استاندار اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های منطقه تصریح کرد: کاشان و آران و بیدگل صنعتی هستند و طبیعی است که مشکلات بیشتر از سایر مناطق در کشور است ولی در صدد هستیم با تشکیل کمیته حمایتی و بررسی مشکلات، در جهت رفع آن‌ها گام برداریم.

به گفته وی، کمیته مذکور ماهی یک بار در کاشان تشکیل جلسه خواهد داد.

وی افزود: تسهیلات مورد نیاز برای سرمایه در گردش برخی واحدهای تولیدی بزرگ این استان که با مشکل رو‌به‌رو شدند، بین سه تا چهار برابر افزایش خواهد یافت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.