دانشگاه کاشان از افتخارات جامعه علمی کشور است

افتتاح پردیس شهدای دانشگاه کاشان با حضور عباس رضایی استاندار اصفهانکاشان فردا – استاندار اصفهان گفت: دانشگاه کاشان با کسب رتبه‌های برتر در رنکینک‌های جهانی از افتخارات جامعه علمی کشور است.

عباس رضایی در آیین بهره‌برداری از مجموعه پردیس شهدای دانشگاه کاشان، کاشان را شهر علم، ایثار، دانش و معرفت دانست و افزود: استادان و رؤسایی که در این دانشگاه خدمت می‌کنند مایه مباهات‌اند.

رضایی با قدردانی از خیرین برای گام برداشتن در راه توسعه فیزیکی و علمی دانشگاه کاشان ،بیان کرد: جای خوشحالی است که خیرین این دانشگاه توانسته‌اند در امور تحقیقاتی و پژوهشی گام بردارند. این اقدام آن‌ها نشان از فهم و درک بالای خیرین این شهرستان است که در کشور الگو و نمونه هستند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: دانش‌آموختگان این دانشگاه در آینده باز هم بر تارک علمی کشور خواهند درخشید و امید است که جهش علمی این دانشگاه را در کشور و جهان شاهد باشیم.

بیشتر بخوانیم:
+ دانشگاه کاشان امروز شهرت جهانی یافته است

در این آیین رئیس دانشگاه کاشان، از تلاش‌های خیرین ارجمند این دانشگاه در حمایت از پروژه‌های دانشگاه قدردانی کرد و افزود: مجموعه پردیس شهدا با حمایت مالی خانواده شهید مازوچی امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

عباس زراعت  با بیان این‌که دانشگاه کاشان نخستین دانشگاهی بود که بنیاد حامیان آموزش عالی را راه‌اندازی کرد افزود: این دانشگاه رتبه نخست را در جذب خیرین در کشور دارد.

زراعت به تاسیس ساختمان دانشکده‌ها، مجموعه ورزشی، مرکز مشاوره و بهداشت و درمان، آزمایشگاه مرکزی، آزمایشگاه بیوتکنولوژی و ساخت خواب‌گاه‌های دانشجویی و متاهلین با حمایت و همراهی خیرین در این دانشگاه اشاره و اظهارکرد: خیرین این دانشگاه در کارهای پژوهشی، برگزاری کرسی‌های وقفی بین‌المللی، کتاب‌خانه بنیاد مطهر و تجهیز آزمایشگاه‌های این دانشگاه کمک‌های ارزنده و درخشانی برجای گذاشته‌اند.

وی همچنین از راه‌اندازی صندوق وام دانشجویی فاطمه‌الزهرا (س) در دانشگاه کاشان خبر داد و عنوان کرد: وام‌های این صندوق به صورت شرافتی پرداخت می‌شود، بدین معنی که تنها شرافت افراد ضامن آن‌ها بوده و دانشجویان هر زمان که از توانایی لازم برخوردار شدند، می‌توانند نسبت به بازپرداخت وام و کمک به صندوق اقدام کنند.

رئیس دانشگاه کاشان تاکید کرد: جامعه‌محوری شعار این دانشگاه است و سعی می‌شود دیوار بین دانشگاه و جامعه فرو بریزد.

زراعت افزود: دانشگاه سعی دارد تا با ارتباط هرچه بیشتر با جامعه و صنعت، طرح هر دانشجو یک مهارت را برگزار کند تا دانشجویان هنگام دانش‌آموختگی با مهارت از دانشگاه خارج شوند. در این راستا اتاق فکری نیز در ارتباط با مدیریت شهری تشکیل شده و استادان برای ارتقای رتبه باید طرح‌های پژوهشی در راستای برطرف کردن مشکلات موجود ارائه دهند.

در این آیین که فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان کاشان حضور داشتند، مجموعه پردیس شهدای دانشگاه کاشان با مشارکت خیر خاتم مخصوص مسچی و به یاد فرزند شهیدش امیرمنصور مازوچی با حضور عباس رضایی استاندار اصفهان به بهره‌برداری رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.