حضور کاشان در نمایشگاه کتاب تهران با ۲۰۰ عنوان کتاب

حضور ناشر کاشانی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهرانکاشان فردا – معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: کاشان با ۲۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد و یازدهم و دوازدهم اردیبهشت‌ماه غرفه روستای دوستدار کتاب کاشان در نمایشگاه کتاب برپا می‌شود.

محمد نظافتی در گفت‌و‌گو با مهر، ضمن اشاره به برپایی سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: شهرستان کاشان نیز همانند سایر شهرستان‌های سراسر کشور در این نمایشگاه شرکت کرده و یکی از ناشران این شهرستان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

وی با بیان این‌که این انتشارات با ۲۰۰ عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور دارد، افزود: حدود ۵۰ عنوان از این کتب چاپ اولی است در حالی که این انتشارات تاکنون حدود ۸۰۰ عنوان کتاب منتشر کرده است و موضوعات کتب ارائه‌شده در نمایشگاه کتاب نیز بیشتر در حوزه کتب عمومی، تاریخ، تکنولوژی و ادبیات است.

نظافتی با بیان این‌که کتب ارائه‌شده در مورد کاشان‌شناسی به ۲۰ عنوان می‌رسد، ابراز داشت: این انتشارات تاکنون چهار مرتبه ـ سه سال ناشر برگزیده نمایشگاه بین‌المللی تهران و یک سال نیز ناشر تقدیرشده سال ــ انتخاب شده است و این مهم تنها بخشی از افتخارات این انتشارات کاشانی است.

وی ضمن اشاره به برپایی غرفه روستای دوستدار کتاب کاشان در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: طی روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت‌ماه، غرفه روستای علوی کاشان به عنوان روستای دوستدار کتاب در این نمایشگاه برپا می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.