دستگیری کلاهبرداری که مرده بود

سرهنگ علی پورکاوه فرماندهی انتظامی شهرستان کاشانکاشان فردا ـ  فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری کلاهبردار میلیاردی که پیشر مراسم ختم و عزاداری وی در کاشان برگزار شده بود خبر داد. متهم پرونده ۱۱ شاکی دارد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی پورکاوه بعد‌از‌ظهر یک‌شنبه ۲۹ اردیبهشت گفت: در پی شکایت ۱۱ نفر مبنی بر کلاه‌برداری یک شرکت قلابی لیزینگ خودرو از آنان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت که در تحقیقات از مالباختگان مشخص شد مدیر این شرکت با وعده تحویل سه ماهه خودرو اقدام به دریافت ۵۰ درصد مبلغ قیمت به صورت نقدی و مابقی به صورت چکی کرده‌است.

بیشتر بخوانیم:
+ کلاه‌برداری ۵ میلیون تومانی اپلی‌کیشن صیغه‌یاب

وی افزود: طی تحقیقات مشخص شد نام شرکت در سامانه ثبت شرکت‌ها موجود است، اما اعضای آن مجوزی برای خرید و فروش لیزینگ خودرو در کاشان ندارند و این اقدام آن‌ها غیرقانونی است.

سرهنگ پورکاوره گفت: متهم اصلی پرونده به منظور فرار از دست طلبکاران با همدستی همسر خود اقدام به صحنه‌سازی و تشکیل پرونده‌ای تحت عنوان مرگ براثر غرق شدن در دریا کرده و همدستان وی برای گمراه‌کردن مالباختگان و مأموران پلیس اقدام به برپایی مراسم ختم در شهرستان کاشان می‌کنند اما مشخص شد وی زنده بوده و با شناسنامه جعلی و هویت جدید در یکی از استان‌های شمالی زندگی می‌کند.

وی از دستگیری متهم پس از کسب دستور از مقام قضائی خبر داد و گفت: متهم به کلاه‌برداری شش میلیارد ریالی از طریق راه‌اندازی شرکت قلابی لیزینگ خودرو اقرار کرد و در این خصوص دو نفر همدست که با وی نسبت فامیلی دارند نیز دستگیر و هر سه نفر همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

بیشتر بخوانیم:
+ مردم فریب سایت‌های جعلی نام‌نویسی یارانه نقدی را نخورند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.