تصویب زیرگذر به هفته آینده موکول شد

حجت‌الله غلامی معاون هماهنگی و اموز عمرانی استانداری اصفهانکاشان فردا ـ حجت‌الله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان پس از پایان نشست شورای ترافیک استان که به منظور بررسی طرح زیرگذر مدخل شهر کاشان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، به مشکات آنلاین گفت: مشاوران ترافیکی طرح زیرگذر بهترین مشاوران در مقیاس کشوری هستند. مشاور سازه آن هم در مقیاس کشوری پروژه‌های بزرگی را کار می‌کند.

وی درباره نشست گفت: در این جلسه فرصت برای طرح جزئیات کم بود و لذا کلیات مطرح شد. برخی از اعضای شورای شهر و بعضا از اعضای شورای ترافیک سوالاتی را مطرح کردند که قرار شد که تا پایان همین هفته سوالات را به صورت مکتوب تحویل دبیرخانه شورای ترافیک استان قرار دهند.

بیشتر بخوانیم:
+ واکنش به دغدغه‌های ناگهانی برخی فعالین

غلامی افزود: یک سری از سوالات مانند بحث کمربندی کاشان در نشست مطرح شد که مشاور زمان بیشتری برای توضیح می‌خواست و در این جلسه فرصت توضیح نبود و قرار شد این توضیحات هفته آینده بیان شود.

معاون استاندار اصفهان گفت: سوالات تا پایان هفته کتبا در اختیار مشاور قرار می‌گیرد و مشاور پاسخ آن را در جلسه هفته آینده که در همین مکان برگزار می‌شود ارائه می‌کند.

وی افزود: اگر با توضیحات مشاور، مجموعه اعضای شورای ترافیک استان قانع شدند، تصویب طرح نهایی می‌شود و اگر قانع نشدند، یک تیم کارشناس پنج نفره به انتخاب معاونت عمرانی استانداری و شهرداری و شورای شهر در مدت پانزده روز، طرح را بررسی و اصلاح می‌کنند و جمع‌بندی خود را به شورای ترافیک استان اعلام کنند.

غلامی در واکنش به درخواست رئیس شورای شهر کاشان برای توقف موقت پروژه تا اعلام نظر کارشناسان گفت: نظر شورای ترافیک را اعلام می‌کنم و این شورا وارد بحث‌های اجرایی نمی‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.