خدمات در بیمارستان یثربی کاشان متنوع و با کیفیت‌تر می‌شود

بازدید سرزده دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت از بیمارستان یثربی کاشانکاشان فردا – مدیرعامل مؤسسه محب سلامت کاشان از قول مساعد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پی‌گیری صدور مجوز افزودن سه خدمت پزشکی به خدمات فعلی بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان خبر داد.

به گزارش کاشان آنلاین، «رضا نعناکار» با اشاره به بازدید سرزده‌ی ظهر شنبه ۸ تیرماه دکتر سعید نمکی از بخش‌های مختلف این بیمارستان یادآور شد: وزیر محترم در روند این بازدید و پس از اطلاع از انواع خدمات قابل ارائه‌ی پزشکی فعلی در بیمارستان، و اشراف به پتانسیل مجموعه برای افزودن خدمات متنوع‌تر، در مورد پی‌گیری صدور مجوز افزودن بخش‌های آنژیوگرافی، جراحی قلب باز و پیوند قرنیه به بیمارستان قول مساعد داد.

نعناکار همچنین با اشاره به مطالبات مالی بیمارستان از بیمه‌ها به‌ویژه سازمان تأمین اجتماعی افزود: وزیر محترم در این مورد نیز با درک واقعیت‌ها و بر اساس اصل حمایت از بخش خصوصی در حوزه درمان، قول مساعد پی‌گیری داد تا بتوانیم در موقع مقرر این مطالبات را وصول کنیم.

به گفته‌ی وی، ابراز رضایت وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از نحوه مدیریت و راهبری بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان، وظیفه‌ی مدیران این مجموعه توان‌مند پزشکی را که علاوه بر مردم منطقه فرهنگی کاشان، به بیماران چند استان مجاور نیز خدمت ارائه می‌کند، سنگین‌تر کرده‌است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.