جامعه ورزش شایسته احترام، پشتیبانی و حمایت بیشتر است

سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگلکاشان فردا – نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: جامعه ورزش با توجه به اثرگذاری بالا، شایسته احترام، پشتیبانی و حمایت بیشتر دولت‌ها است.

به گزارش ایسنا سید جواد ساداتی‌نژاد در نشست بررسی مشکلات ورزشی آران و بیدگل در جمع قهرمانان و پهلوانان شهرستان، تصریح‌کرد: ورزش‌کاران برای جامعه به جز افتخار مادی و نشان، دارای ارزش فرهنگی هستند. الگوی بیشتر جوانان قهرمان‌های ورزشی هستند.

وی افزود: با توجه به بودجه محدود، ورزش یک شهر مانند آران و بیدگل (15 میلیون)نباید توقع داشت که تمام ورزش‌ها و قهرمانان تامین مالی شوند، هرچند این توقع به جایی است که یک قهرمان باید حمایت مالی شود تا بدون دغدغه، تنها ورزش کند.

وی ادامه داد: تنها یک راه‌کار مناسب و منطقی پیش پای ورزش و قهرمان است و آن تکیه بر تلاش و همت خود و استفاده درست و اصولی از حامیان و خیران ورزشی است که درد ورزش را لمس می‌کنند و دلشان برای ورزش و قهرمان می‌سوزد.

ساداتی‌نژاد گفت: تشکیل یک کارگروه و مجمع ورزشی با مشارکت قهرمانان ورزشی و خیران ورزش برای ایجاد مکانی برای رفع مشکلات ورزش‌کاران و به خصوص قهرمانان استانی، کشوری و بین‌المللی لازم است تا با حمایت خیران ورزشی بتوان قدری از مشکلات جامعه ورزش آران و بیدگل را رفع کرد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل اظهار کرد: مردم و خیران آران و بیدگل الگوی کامل ایثار و پایداری هستند، کسانی که با کمترین توقع و بیشترین تلاش شهر را سر پا نگه داشته اند و بیش از 800 شرکت صنعتی و بدون حتی یک واحد صنعتی دولتی اشتغال بالایی را در استان و کشور ایجاد کرده‌اند.

وی گفت: ورزش جایگاه بلندی در رفع مشکلات اجتماعی و دغدغه‌های فرهنگی و سیاسی دارد، توجه درست و اصولی به ورزش، جامعه را از بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی بیمه می‌کند و در این راه حضور خیران، این جهادگران صحنه اقتصاد بیش از پیش لازم و ضروری است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.