طلوع «صبح سیلک» در رادیو کاشان

آغاز بکار رادیو کاشانکاشان فردا – مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان از پخش روزانه برنامه «صبح سیلک» از رادیو کاشان خبر داد.

مهدی بذرافشان گفت: این برنامه رادیویی که پخش آن از ابتدای مردادماه آغاز شده، هر روز به مدت یک ساعت به صورت زنده به شنوندگان کاشان بزرگ عرضه می‌گردد.

بیشتر بخوانیم:
+ بود و نبود رادیو کاشان بدون زیرساخت‌ها فرقی نمی‌کند
+ در آینده نزدیک دیگر صداوسیمایی نداریم

وی با یادآوری این‌که «صبح سیلک» آغازگر برنامه‌های روزانه رادیو کاشان است، خاطرنشان کرد: در این برنامه، بخش‎های متنوع با رویکرد شهر و شهروند در قالبی جذاب پیش‌بینی شده است، به گونه‌ای که اهالی منطقه فرهنگی کاشان روز کاری خود را با یک فضای پرانرژی و سرشار از انگیزه آغاز کنند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، استفاده از ظرفیت‌های مختلف رسانه‌ای منطقه برای تعامل سازنده با شهروندان را یکی از اهداف تولید این برنامه رادیویی ذکر و بیان کرد: در این برنامه علاوه بر ارائه برنامه‌ها، اقدامات و فعالیت‌های حوزه مدیریت شهری، مشکلات و چالش‌های شهروندان در بخش‌های گوناگون ارائه می‌شود تا با انعکاس این مسائل، زمینه رفع بهتر و سریع‌تر آن فراهم شود.

برنامه رادیویی «صبح سیلک» که با مشارکت شهرداری کاشان تولید شده، هر روز از ساعت 9 صبح به صورت زنده از رادیو کاشان (موج FM-ردیف 97.7 مگاهرتز) پخش می‎شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.