مردم کوچه بازار فرانسه در کاشان

مهدی رضایی کارگردان نمایشکاشان فردا – کارگردان نمایش «تاریخ مردم کوچه بازار فرانسه در قرن هجده» از اجرای این نمایش در کاشان خبر داد و افزود: اجرای نخست نمایش شام‌گاه شنبه ۲۶ مرداد – ساعت ۲۰:۳۰ در نمازخانه دبستان آیت‌الله سعیدی کاشان روی صحنه می‌رود و نمایش آن به مدت ۱۴ روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش کاشان آنلاین، مهدی رضایی گفت: متن این کار نوشته پیام لاریان با موضوع اجتماعی انتقادی است و به بازتاب اعمال نیک و بد انسان‌ها در این دنیا و به قولی به «دار مکافات بودن این دنیا» اشاره دارد.

وی با بیان این‌که انتخاب متن و تماس با نویسنده آن در بهمن سال گذشته صورت گرفته یادآور شد: انتخاب بازی‌گران اسفند ۹۷ و شروع تمرینات مستمر نمایش نیز اواخر همین ماه در نمازخانه دبستان آیت‌الله سعیدی در کوی سلطان امیر احمد کاشان آغاز شد.

مهدی رضایی علت انتخاب محل اجرای نمایش را نزدیکی فضا و حال و هوای نمایش به فضای فیزیکی و قدیمی نمازخانه دانست و افزود: فضای پست‌مدرن و ایزوله‌ی نمایش با فضای معماری نمازخانه دبستان قدیمی آیت‌الله سعیدی باعث شد تا این مکان را به عنوان محل تمرین و اجرای نمایش نهایی کنیم.

کارگردان تئاتر «تاریخ مردم کوچه بازار فرانسه در قرن هجده» با اشاره به نشست خبری و رونمایی پوستر این نمایش در روز سه‌شنبه ۲۲ مرداد در محل اجرای آن افزود: این نمایش پس از اجرای عمومی در کاشان، از طریق برخی رایزنی‌های انجام‌شده در آبان‌ماه و به مدت ۱۵ شب در تهران روی صحنه خواهد رفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.