صدور مجوز ۵ مجموعه گردشگری برای کاشان و آران و بیدگل

سید علی صالح درخشان، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهانکاشان فردا – معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌ فرهنگی اصفهان در پنجمین نشست کمیته فنی سرمایه‌گزاری گردشگری این اداره‌ کل از صدور مجوز اولیه تاسیس 16 مجموعه جدید گردشگری در استان اصفهان خبر داد.

به‌گزارش روابط‌عمومی این اداره‌ کل، سید علی صالح درخشان افزود: در پنجمین نشست کمیته فنی سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی در سال 1398، از مجموع طرح‌های ارائه‌شده به کمیته، اعضای کمیته با اکثریت آرا با صدور مجوز اولیه جهت تأسیس 16 مجموعه گردشگری جدید در استان اصفهان موافقت کردند.

بیشتر بخوانیم:
+ چهار مجتمع گردشگری در آران‌وبیدگل ایجاد می‌شود

دو هتل و سه اقامتگاه سنتی در شهر تاریخی اصفهان، یک هتل در فریدون‌شهر (غرب استان)، یک مجتمع گردشگری و یک اقامت‌گاه سنتی در آران و بیدگل، دو مجتمع گردشگری و یک اقامتگاه سنتی در شهرستان کاشان، یک اقامت‌گاه بوم‌گردی در نطنز، و یک اقامت‌گاه سنتی در اردستان (در شمال استان)، تعدادی از مجتمع‌هایی است که با تاسیس آن موافقت شده است.

به گفته وی با تاسیس یک مجتمع گردشگری در جاده زیار،‌ یک کمپینگ عشایری در شهرستان شهرضا (در محور جنوب استان اصفهان) و یک سفره‌خانه سنتی در برخوار (مرکز استان) موافقت شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.