تئاتر مهر ظرفیت مناسبی برای معرفی شایستگی‌های بی‌مانند کاشان است

علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشانکاشان فردافرماندار کاشان در شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر مهر؛ تدبیر و تلاش برگزارکنندگان ادوار این جشنواره را ستودنی برشمرد و خواستار تدوین تقویم رویدادهای فرهنگی هنری شهرستان شد.

علی‌اکبر مرتضایی از اهتمام شهرداری در برپایی این رویداد تقدیر کرد و گفت: تدبیر و تلاش برگزار کنندگان ادوار جشنواره که منجر به تداوم این رویداد فرهنگی و معرفی آن در سطح یک جشنواره ملی شده، ستونی است.

مرتضایی با تاکید بر بهره‌مندی از تجربیات گذشته افزود: برنامه‌ریزی برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت در کنار بهره‌مندی از ایده‌های نوین، برای برگزاری باشکوه‌تر این دوره از جشنواره کمکی شایان خواهد بود.

وی تصریح کرد: ایجاد تنوع در زندگی روزمره شهروندان و فراهم‌کردن زمینه شادزیستن آنان به ویژه در تنگناهای معیشتی تحمیل‌شده از محل تحریم‌های اقتصادی، اکنون از ضرورت بیشتری برخوردار است.

بیشتر بخوانیم:
+ فراخوان پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان

فرماندار کاشان از هنر به عنوان زبانی‌کاربردی با فهم همگانی یاد کرد و افزود: تدوین تقویم رویدادهای فرهنگی و هنری شهرستان با هدف تحقق امر توزیع متناسب برنامه‌ها در طول سال، آموزش مداوم شهروندان و ایجاد امکان استعدادیابی، باید در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

مرتضایی با بیان این‌که به عنوان یک علاقه‌مند و فعال در حوزه هنر و البته یک مسئول، همواره نقش هنرمندان کاشانی در رویدادهای هنری کشوری را دنبال می‌کنم، اظهار داشت: آن‌چه از این دوره از جشنواره انتظار می‌رود ضمن احترام به فرهنگ مردم منطقه، تولید آثار فاخر، بهره‌مندی از هنر و هنرمندان بومی و همچنین استفاده از ظرفیت جشنواره برای معرفی شایستگی‌های بی‌مانند منطقه فرهنگی کاشان است.

وی خواستار مشارکت دستگاه‌های متولی و همراهی سایر دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان کاشان در برگزاری و میزبانی شایسته کاشان در این رویداد ملی شد.

پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر، با همکاری مجموعه نهادهای فرهنگی شهرداری کاشان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای شهر و فرمانداری کاشان پاییز سال جاری در کاشان برگزار خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.