قراردادن اتاقک تفکیک زباله، ویژه محرم در کاشان

کاشان فردا – معاون خدمات شهری شهرداری کاشان از استقرار اتاقک‌های ویژه تفکیک زباله در نزدیک مساجد و تکایای این شهر در ایام محرم خبر داد.

محمدرضا خالدی گفت: در ماه محرم حجم زباله‌ها بیشتر، اما وزن آن به مراتب کمتر می‌شود در شهر مذهبی کاشان به شیوه‌ایی عمل کنیم تا مظاهر ایمان مانند پاکیزگی و نظافت نیز رعایت شود.

وی افزود برای خدمات‌رسانی بهتر در ماه محرم دو دستگاه خودرو جدید در اختیار این واحد قرار گرفته و نسبت به تقویت و تجهیز امکانات موتوری تنظیف معابر اقدام شده است،

بیشتر بخوانیم:
+ دفن روزانه ۵ تن پسماند غیرقابل بازیافت در منطقه کاشان

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان تصریح کرد: با استقرار اتاقک‌های تفکیک زباله در اطراف مساجد و تکایا، تقسیم مناطق و اختصاص ۵۳۳ نیروی خدمات شهری تلاش شده تا رفت و روب و جمع‌آوری زباله و پسماند به بهترین نحو انجام شود.

خالدی با اشاره به محدودیت‌های در خدمت‌رسانی به بعضی نقاط مانند بازار در ایام محرم، خاطرنشان کرد: در این مواقع مجبوریم بدون پرداخت شب‌کاری به پرسنل خدمات لازم را ارایه کنیم.

وی تآکید کرد: مساعدت شهروندان در حفظ پاکیزگی شهر با اجتناب از ریختن ظروف یک‌بار مصرف در اماکن عمومی، تآثیر بسزایی در خدمات‌رسانی به همه مناطق شهر دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.